Gå till innehåll

Allt om Party-moddar!


lfx

Recommended Posts

Nu har jag varit i farten igen och pillat sönder de tråkiga partyborden med mitt photoshop, tog helt enkelt skinnet jag gjort för 24h och anpassade det till Party, så här blev resultatet:

 

4tables_small.jpg

 

Finns för närvarande i två olika versioner: en med bruna actionknappar (Se denna länk), anpassad till skins som har vit actiontext och en version med gula/guldiga actionknappar anpassade till sidor med svart actiontext (party, multi)

 

Har ni lust att prova kan ni ladda ner skinnet här, bara ladda ner och zippa upp bilderna i erat partypoker/images-bibliotek

 

Skinnet med gula actionknappar

 

Skinnet med bruna actionknappar

 

Feedback och förslag på förbättringar kan ni posta här..

 

Kända fel:

- Om man kör No-limit, blir slidern när man ska beta int eändrad eftersom det är en del av koden.

- I NL, när killen nere i höger hörn betar, ser man inte hans betstorlek pga de ljusa gula

 

/lfx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! Mitt första inlägg här trots att jag varit runt och läst här ett par månader, bra jobb av alla tycker jag 8-)

 

Nu till förslag på förbättringar. Jag har inte suttit speciellt länge med skinnet ( för party) Men jag undrar om det är möjligt att sätta en annan färg på bakgrunden? typ röd eller nått? Går det annars att bara ändra bordet och ha det andra som orginalet? Bordet gillar jag skarpt.

 

Det var lite funderingar kring det hela. Bra jobbat!

 

mvh

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt som har med bordet går att ändra, förutom textfärger och sånt som inte är bilder utan kodat. Kolla bilden table.jpg (tror det är jpg iaf) i images-mappen, och om du har lust kan du ändra fritt.

 

Har en liten idé om att lägga upp ett script så man får komponera sin egen variant efter ett antal bakgrunder/bord etc och få allt skickat som en zip-fil till sig, men på detta får du vänta ett par veckor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Det här betyder alltså att man kan ta grafiken från exempelvis Multi och använda i alla andra Partyklienter?

 

Ja, men akta dig för Empire, för deras text på actionknapparna är vit, och då passar det inte så bra med gula knappar, bättre att låta dem va som de är och bara byta bord, stolar osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...