lfx Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 Nu har jag varit i farten igen och pillat sönder de tråkiga partyborden med mitt photoshop, tog helt enkelt skinnet jag gjort för 24h och anpassade det till Party, så här blev resultatet: Finns för närvarande i två olika versioner: en med bruna actionknappar (Se denna länk), anpassad till skins som har vit actiontext och en version med gula/guldiga actionknappar anpassade till sidor med svart actiontext (party, multi) Har ni lust att prova kan ni ladda ner skinnet här, bara ladda ner och zippa upp bilderna i erat partypoker/images-bibliotek Skinnet med gula actionknappar Skinnet med bruna actionknappar Feedback och förslag på förbättringar kan ni posta här.. Kända fel: - Om man kör No-limit, blir slidern när man ska beta int eändrad eftersom det är en del av koden. - I NL, när killen nere i höger hörn betar, ser man inte hans betstorlek pga de ljusa gula /lfx Citera
QoS Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 lfx, sjukt kreativt! Har du gjort så att alla A är 2-or igen! - QoS Citera
K4lle Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Tjena! Mitt första inlägg här trots att jag varit runt och läst här ett par månader, bra jobb av alla tycker jag Nu till förslag på förbättringar. Jag har inte suttit speciellt länge med skinnet ( för party) Men jag undrar om det är möjligt att sätta en annan färg på bakgrunden? typ röd eller nått? Går det annars att bara ändra bordet och ha det andra som orginalet? Bordet gillar jag skarpt. Det var lite funderingar kring det hela. Bra jobbat! mvh Kalle Citera
lfx Postad 8 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2005 Allt som har med bordet går att ändra, förutom textfärger och sånt som inte är bilder utan kodat. Kolla bilden table.jpg (tror det är jpg iaf) i images-mappen, och om du har lust kan du ändra fritt. Har en liten idé om att lägga upp ett script så man får komponera sin egen variant efter ett antal bakgrunder/bord etc och få allt skickat som en zip-fil till sig, men på detta får du vänta ett par veckor.. Citera
lfx Postad 19 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2005 Hade lite tråkigt idag, här är resultatet (klicka för större bild): En ganska mysig blandning av Pokerstars och 24h till Party Laddar ner gör du här: http://www.pokerutils.com/clientmods/party/preselected/starsback_24table.zip Citera
lfx Postad 19 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2005 När vi ändå är på G kan jag posta den här med (klicka för större bild): Laddar ner gör du här: http://www.pokerutils.com/clientmods/party/preselected/visioncustom.zip Citera
Olle34A Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 snygg jag ska ta o testa den senare Hade lite tråkigt idag, här är resultatet (klicka för större bild): En ganska mysig blandning av Pokerstars och 24h till Party Laddar ner gör du här: http://www.pokerutils.com/clientmods/party/preselected/starsback_24table.zip Citera
grooch Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Kan man ha skins till 24h? Isf.. Är det någon som har några sköna att bjuda på? Citera
cab19 Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Kan man ha skins till 24h? Isf.. Är det någon som har några sköna att bjuda på? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=3167 Citera
Papa Kubo Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Det här betyder alltså att man kan ta grafiken från exempelvis Multi och använda i alla andra Partyklienter? Citera
lfx Postad 19 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2005 Det här betyder alltså att man kan ta grafiken från exempelvis Multi och använda i alla andra Partyklienter? Ja, men akta dig för Empire, för deras text på actionknapparna är vit, och då passar det inte så bra med gula knappar, bättre att låta dem va som de är och bara byta bord, stolar osv.. Citera
eroz Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Hade lite tråkigt idag, här är resultatet (klicka för större bild): En ganska mysig blandning av Pokerstars och 24h till Party Laddar ner gör du här: http://www.pokerutils.com/clientmods/party/preselected/starsback_24table.zip Lite mindre skrikiga (gärna lite rödbruntoniga) kort så har vi en vinnare. Citera
Olle34A Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 nu har jag provat och det blev inte så bra för figurerna/personerna var kvar...hur får man bort dom ? Citera
Papa Kubo Postad 23 Maj , 2005 Rapport Postad 23 Maj , 2005 Gå in i menyn i programmet, välj Options > Video & Audio Options > Characters On/Off. Eller spela på Multipoker där man slipper gubbarna helt och hållet. Citera
ninreb Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 Men kan man förminska borden på något sätt? Alla är ju så stora att man inte får plats med flera bredvid varandra? jag är kanske efterbliven som inte kan det ivarjefall Citera
baller Postad 24 Maj , 2005 Rapport Postad 24 Maj , 2005 DU kan inte förminska borden, men du kan förändra upplösningen på skärmen...(vilket får den effekt att borden blir mindre) Citera
ninreb Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 men även om jag har en 17tft får jag inte plats med flera bord bredvid varandra oavsett upplösning..... Citera
baller Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Måste klara 1600x1200 för att bord skall få plats utan overlap (att de överlappar) Citera
Dazen Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 Bump! Någon som har lust att uppdatera dessa? Inga av de gamla länkarna verkar fungera. Tack Citera
lfx Postad 13 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2005 Servern är nere för tillfället, den SKA (vilket inte betyder att den kommer) komma upp igen inom några dagar. Citera
Recommended Posts