413x4nd3r Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Hej! Ganska enkel fråga.. Ska casha ut allt från party nu tänkte jag och börja om på någon annan site, så om någon vet någon bra site att lira NL25 SH på, där motståndet är stort och gärna hyffsat löst, så tipsa mig! (Om nu party visar sig vara bäst för NL25SH så tänker jag ändå, av den barnsliga anledningen att jag har haft sånt sjukt oflyt senaste veckorna, byta) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kanske OnGame, där är maxraken per pott $0.50 och ja tror att det går att fixa Bananer/Bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kanske OnGame, där är maxraken per pott $0.50 och ja tror att det går att fixa Bananer/Bonusar. SH på den nivån existerade ju inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kanske OnGame, där är maxraken per pott $0.50 och ja tror att det går att fixa Bananer/Bonusar. SH på den nivån existerade ju inte ens Jo? Jag har mutlitablat 4-bord NL25 på Eurobet med 5-6 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 På den nivån är de flesta ganska dåliga men du får räkna med en viss varians eftersom deras händer är väldigt svårlästa. Det sagt kan jag rekommendera Prima. Finns en del mycket bra banandeals man kan göra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kanske OnGame, där är maxraken per pott $0.50 och ja tror att det går att fixa Bananer/Bonusar. SH på den nivån existerade ju inte ens Jo? Jag har mutlitablat 4-bord NL25 på Eurobet med 5-6 spelare. Oj, hm måste vara för att jag kolla runt i towergamings klient Vet ej vad det är frågan om men där finns inga nl25 sh.. ska nog köra på eurobet, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts