Biffbison Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Ingen fråga egentligen, utan mest för att höra hur andra tänker. 5k garanti där 24 får prispeng Dragit en serie nitlotter och är rejält skadeskjuten just innan bubblan. Lyckas dock hitta KK och dubblar och är ITM. Har ca 8 bb och sitter på knappen, fold till mig som har 66. Ställer in och hoppas på 50/50 som värst om han synar. Han blixtsynar med AKs och träffar färgen på river. Attans tänkte jag..varför pusha med ett lågt pp Men tänker som så att jag hade rykt även om jag haft AA eller vilka 2 som helst! Och jag behövde verkligen bygga på min stack rejält för att hålla till finalbordet. Men, hur gör ni? Och tänker... Citera
Skumdum Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 du ska pusha med ungefär 50% av alla händer här. Och 66 är definitivt med bland dom. Citera
hansolo Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 känns egentligen onödigt att posta när man skriver samma som de föregående! men för att övertyga dig lite extra: självklar push! Citera
Myssion Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 du ska pusha med ungefär 50% av alla händer här. Och 66 är definitivt med bland dom. Visst är det instapush, men var får du 50% ifrån? Beror ju helt och hållet på fi och prisstrukturen. Citera
Skumdum Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 du ska pusha med ungefär 50% av alla händer här. Och 66 är definitivt med bland dom. Visst är det instapush, men var får du 50% ifrån? Beror ju helt och hållet på fi och prisstrukturen. Naturligtvis. Och 50% är väl lite för högt i vilket fall som helst men det var väl mer för att han ska förstå att 66 är ett monster. Citera
Skumdum Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 du ska pusha med ungefär 50% av alla händer här. Och 66 är definitivt med bland dom. Visst är det instapush, men var får du 50% ifrån? Beror ju helt och hållet på fi och prisstrukturen. Naturligtvis. Och 50% är väl lite för högt i vilket fall som helst men det var väl mer för att han ska förstå att 66 är ett monster i det läget. Citera
Recommended Posts