Gå till innehåll

Re: Re: Felaktig programmvara


Kricka

Recommended Posts

>From: "Unibet Support" <support@unibet.com>

>To: <xxxxxxxx@hotmail.com>

>Subject: Re: Re: Felaktig programmvara Date: Sun, 23 Jul 2006 >21:10:26 -0400

>

>Hej Christoffer

>

>Tack för att du kontaktat Unibet Support

>

>Vi har, som du begärde, kollat över aktuella HH och även kört ett >degreringsprogram för att se över sannolikhet och konficetioner. >Resultatet visade till en början en helt normal sannolikhet för både >starthänder och färdiga händer. När vi sedan gjorde en s.k >spindelkörning och såg Sannolikheten för "FI" (dina motspelares), >starthänder och färdiga händer. Där såg vi en felbelastad kurva där >sannolikheten för förbättrad hand låg 428% över normalvärdet.

>

>Detta är första ärendet där Unibet AB erkänner fel i programvaran. >Felet har drastiskt missunat en enskild individ så till den grad att det >helt enkelt är omöjligt att vinna under en unik period utöver 1000 >händer. Ett så allvarligt fel får naturligtvis inte ske och detta har skadat >dels Unibet AB som företag och även hela onlinepokerbrancshens >trovärdighet. Vi har nu naturligtvis konfigurerat FI´s förbättringsgrad >så att det ligger på 1:1 (100%) av normalvärdet.

>

>Vi ber ödmukast om ursäkt för vårt misstag. Som kompensation >skickar vi en t-shirt och en kortlek i plast. Vi är även väldigt glada >över att se att din bankrulle, efter konfigureringen, har ökat till hela >€207.64.

>

>

>Ärendenummer: 515040755653

>

>

>Lycka till i förtsättningen

>

>Patrick Isaac, Unibet AB

>

>

>

> ----- Original Message ----- From: <xxxxxxxx@hotmail.com>

>To: <support@unibet.com>

>Sent: Sunday, July 23, 2006 8:55 PM

>Subject: Felaktiv Jävla fittprogramvara

>

>Eran jävla programmvara är fittbajs, hatar er jävla töntar. Spelar ingen >jävla roll hur mycket jag leder utan eran riggade skitsajt drar ut mig >hela jävla tiden!! Som igår hade jag 9T på 6-7-8 floppen. Allin och han >har AA då kommer såklart 7 och A och har får horkåkek. Så jävla >riggat! Se över skiten nu! Era Fittkukar!

>

>Mvh Christoffer Holm

>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om att aldrig ge ut sin mail, nu vet folk din mail, och vart du lirar, radera snarast...

 

Jo för allt annat stämmer ju precis.

 

Nja, dumt hur som helst...ser att du ändrat, bra, orolig, har själv fått mitt konto länsat en gång i samma veva som jag fick inbrott och min dator stals...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om att aldrig ge ut sin mail, nu vet folk din mail, och vart du lirar, radera snarast...

 

Jo för allt annat stämmer ju precis.

 

Nja, dumt hur som helst...ser att du ändrat, bra, orolig, har själv fått mitt konto länsat en gång i samma veva som jag fick inbrott och min dator stals...

 

Var inte ens jag som ändrade men tack till den som gjorde det. Använder förvisso inte den adressen till viktiga ärenden men det kanske är onödigt att skriva ut den i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...