tamtaram Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Fick detta mail från en site: Your screen name has been deemed unsuitable in accordance with our network's table etiquette policy. Could you please send us a minimum of 5 alternativ screen names? Mitt namn är TheRake Nån som har nåt bra förslag till namnbyte Citera
tamtaram Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 ThisSiteSucks lol Citera
chlu Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Fick detta mail från en site: Your screen name has been deemed unsuitable in accordance with our network's table etiquette policy. Could you please send us a minimum of 5 alternativ screen names? Mitt namn är TheRake Nån som har nåt bra förslag till namnbyte Nätverksberoende förlag: TheMonster Citera
cOP Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Kan inte någon sidansvarig ge en bra anledning till att nicket "TheRake" skulle vara olämpligt. Är sidorna rädda att fisken ska inse att det finns rake månne? Citera
EldorKB Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 hahaha! Fyfan, TheRake, usch va illa upp jag tar! Citera
EAK Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 TheSiteSaysThatTheNick_TheRake_IsNotAppropriateSoThisIsMyNewNick Citera
cOP Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 haha kör på EAK's linje på nått vis.. typ oldnick_therake used2b_raked Citera
Recommended Posts