AnnaDea Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Nu ska jag köpa en stor pizza för era sura skattepengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 Jag kanske frågar nånting värsta självklart här, men jag har letat efter svar själv så gott jag kunde: Jag satte in en slant på mitt Nordic Bet-konto där jag tidigare bara haft några hundringar som jag gnetat upp från 10 eller 20 gratisdollars. Nu har jag spelat närmare 1000 rejkade händer och börjar fundera på om jag kvalificerar mig för 100%-signupbonusen eller om den där startslanten en gång för länge sen diskar mig. Hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 November , 2006 Rapport Share Postad 19 November , 2006 KLONK! Här har man precis idag börjat fundera på att börja hora lite på Prima/Micro, och vilken tråd ramlar man över? Bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Jag satte in en slant på mitt Nordic Bet-konto där jag tidigare bara haft några hundringar som jag gnetat upp från 10 eller 20 gratisdollars. Nu har jag spelat närmare 1000 rejkade händer och börjar fundera på om jag kvalificerar mig för 100%-signupbonusen eller om den där startslanten en gång för länge sen diskar mig. Hur funkar det? Just det. Ska jag nöta upp de sista 500 händerna eller är jag diskad eftersom jag fått en tia när jag sajnade upp en gång för länge sen? Nån som vet hur Nordic Bets 100%-bonus funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 om man skapar / fixar ett eller flera privata bord.och alla är kompisar. och checkar och call. typ ett limit bord och max inköp. och har en deal att ingen höjer. då skulle man nog fixa bonusen snabbare. pengar går runt när man typ check / call till rivern. någon som har testat. är man typ 2 st så rullar det snabbt (check / call ikryssat hela tiden) det är nästan på gränsen till fusk. finns det inga skriva regler om. så borde det vara ok någon prima sida som har bonus på inköp (sit and go och tureringar) ? Du och din kompis skulle knappast tjäna på det heller. Ni lär ju raka bort mer än bonusen är värd. 0,3x1000= 300$ rake för att båda ska få 100$ var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 28 November , 2006 Rapport Share Postad 28 November , 2006 Primanätverket sänker tydligen taket för rakeback! Finns det nån Primasajt som inte följer med och har mer än 30% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 10 December , 2006 Rapport Share Postad 10 December , 2006 Måste säga att de va ett fruktansvärt bra inlägg denna trådens första post. Stort Tack (även om de är en aning sent kanske att komma drällande så många månader efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
al_bandy Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Bet365 har ändrat sin sign up-bonus. De har inte längre $100 5x utan $500, 100 player points per $5, alltså tot 10.000 poäng för hela bonusen. Insättningskrav minst $20. En jätteförsämring om man ser till hur lätt det är att ta hem bonusen. Gissar att den hamnar runt motsvarande 18x numera för NL50. Länk villkor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CantorVerus Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Bet365 har ändrat sin sign up-bonus. De har inte längre $100 5x utan $500, 100 player points per $5, alltså tot 10.000 poäng för hela bonusen. Insättningskrav minst $20. En jätteförsämring om man ser till hur lätt det är att ta hem bonusen. Gissar att den hamnar runt motsvarande 18x numera för NL50. Länk villkor ca 60x för FL 0.5/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aron67 Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 En mycket hjälpsam tråd.Måste ha lagts ner lite tid på den. Den hjälpte mig att börja "bonushora"...... TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ultrafish Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 Vill bara poängtera att BetOnBet visst har en bonus. 100% upp till 500%. Funderar på att försöka mig på den, någon som har provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patrik Bateman Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Är det någon som vet när och om de kommer sänka rakebacken på 123 poker.com tänkte sätta in 2000 kr och börja lira för är det nån som vet några lätta bonusar som man kan bygga rullen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patrik Bateman Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Är det någon som vet när och om de kommer sänka rakebacken på 123 poker.com tänkte sätta in 2000 kr och börja lira för är det nån som vet några lätta bonusar som man kan bygga rullen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patrik Bateman Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Är det någon som vet när och om de kommer sänka rakebacken på 123 poker.com tänkte sätta in 2000 kr och börja lira för är det nån som vet några lätta bonusar som man kan bygga rullen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Vill bara poängtera att BetOnBet visst har en bonus. 100% upp till 500%. Funderar på att försöka mig på den, någon som har provat? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34562 Är det någon som vet när och om de kommer sänka rakebacken på 123 poker.com http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=22781 tänkte sätta in 2000 kr och börja lira för är det nån som vet några lätta bonusar som man kan bygga rullen på. Läs första inlägget i den här tråden, doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjyoung1113 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Yes I was wondering if anyone could give me a list of sites that are a part of the prima network Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 http://www.primapoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vulcanoboy Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Vill varna för Intertops poker !!! Jag har spelat på Prima i flera år och det har aldrig varit fel på nån räknare. Jag har spelat 6 bord i evighter och har lätt spelat 1500 händer och hon påstår att räknaren har ränat händer med mindre än 5$ sure baby =( Please quote REF 8180CT12439 when responding to this message. Dear Magnus, The promotion in question only counts as a raked hand where $0.25 or more is taken from the pot in rake, our records indicate you have only played 331 raked hands so far, the 1503 displayed in the counter includes hands where less than $0.25 has been taken from the pot. Once you have fulfilled the raked hand requirement, we will be happy to credit your account with the bonus, if you have any further queries, please contact us we will be happy to assist. Thank you for choosing Intertops.com. Sincerely Nekisha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Kör inte dem med contributed? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Feegu Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Tack massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Vill varna för Intertops poker !!! Jag har spelat på Prima i flera år och det har aldrig varit fel på nån räknare. Jag har spelat 6 bord i evighter och har lätt spelat 1500 händer och hon påstår att räknaren har ränat händer med mindre än 5$ sure baby =( Please quote REF 8180CT12439 when responding to this message. Dear Magnus, The promotion in question only counts as a raked hand where $0.25 or more is taken from the pot in rake, our records indicate you have only played 331 raked hands so far, the 1503 displayed in the counter includes hands where less than $0.25 has been taken from the pot. Once you have fulfilled the raked hand requirement, we will be happy to credit your account with the bonus, if you have any further queries, please contact us we will be happy to assist. Thank you for choosing Intertops.com. Sincerely Nekisha Bra att du informerar om detta. Har nyligen börjat köra deras signup-bonus och har därför skickat iväg ett mail till dem för att få bekräftelse på hur många händer jag spelat hittills. Får se om det stämmer... Kan ju vara bra att få en bekräftelse av dem efterhand man spelar, så är det ju bara att hänvisa till föregående mail när man vill ha ut bonusen. I och för sig ingen garanti för att de tar hänsyn till gamla mail, men då har man något sorts "bevis" åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Bra att du informerar om detta. Har nyligen börjat köra deras signup-bonus och har därför skickat iväg ett mail till dem för att få bekräftelse på hur många händer jag spelat hittills. Får se om det stämmer... Har nu fått ett svar av dem som överensstämmer med det antal rakade händer som jag kan se i pokerklienten. Får väl se hur fortsättningen blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Jag tycker att det låter som om Vulcanoboy spelar en Deposit Bonus där endas "Contributed rake hands" räknas och att travninni som spelar en Sign up/First deposit bonus endast har kravet på att det är Rake hands. Kolla om det inte stämmer Vulcanoboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Kraftfull varning för IntertopsPoker var det ja. Finns det nån så kallad svart lista så ska de absolut stå på den. Efter Vulcanoboy's varning så mailade jag deras support 3 gånger och frågade hur många rakade händer jag hittills spelat för $100 signup bonus, efterhand som jag spelade. Första gången svarade de: 368 Andra gången svarade de: 616 Tredje gången svarade de: 1195 Allt överensstämmande med det jag kunde se i pokerklienten. Bra så långt. Nu när jag spelat mina 1500 händer och mailar dem om bonusen svarar de: Thank you for your e-mail request. Please note that only raked hands of 25 cents or higher are considered for the rake hand amount and to date you have only recorded 228 on our records. Sincerely Brian Jag skriver argt tillbaka och bl.a. hänvisar till tidigare svar från dem och att jag under tiden jag spelat har kollat mina rakade händer och att händer under $0.25 inte har räknats. De svarar: We are in receipt of your e-mail. Please note that raked hand count that was given to your earlier and the one that you are seeing on the raked hands counter is your general raked hands amount. To qualify for this bonus we only calculate hands that were raked of $0.25 or more, which means that you would have had to play at tables with blinds of $0.25 or more. There is still time to qualify for the bonus all we ask is that the requirements be fulfilled. Feel free to contact us should you have any further queries, we'll be happy to assist. Thank you for choosing Intertops Poker and do have a good day!!!! Sincerely Latoya Det de skriver om att, citat: To qualify for this bonus we only calculate hands that were raked of $0.25 or more, which means that you would have had to play at tables with blinds of $0.25 or more. Slut citat. Stämmer ju inte. Man kan ju enligt rakestrukturen se att man kan spela på 0.10/0.20, som jag gjort, och en rake kan då tas upp till $0.30. Och har ju t.o.m själv sett när jag spelat att raken kommer upp till $0.30 Så... IntertopsPoker på svarta listan. Och jag tänker även skriva till Microgaming om detta, om nu de kan göra nåt. IntertopsPoker får åtminsone en "anmälan" på sig. Bonusen på 100 dollar kan jag överleva. Nu är det mest principen att de inte ska behandla sina "kunder" på detta sätt genom att bluffa och ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Brukar det inte krävas att man minst spelar FL 0,25/0,5 och att raken minst blir 0,25 dollar för att det ska räknas som raked hand. Alltså spel på lägre nivåer är inte bonusgrundande, även om potten blir stor....har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts