Mikey Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Har märkt en hyggligt underlig sak. När jag spelar väldigt sent på kvällen, eller när jag är lite trött, så förlorar jag mycket mer än annars. Ändå så tycker jag att jag spelar precis samma stil! Nån annan som upplever detta? Vill bara passa på att tacka alla för sina tips och svar till de frågor jag har ställt de senaste dagarna. Har redan hjälp massor, och jag går plus nu med en stadig takt! (när jag är pigg...) * Känns inte så mycket som THe, flyttar till Poker OT - QoS * Citera
Rollin Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Japp, händer mej också. Grejen är att jag faktiskt spelar likadant som jag brukar, har kollat igenom handhistorys och allt verkar stämma men jag förlorar ändå pengar. Konstigt de där, typ som man skulle ha otur bara för att man är trött. Nu mera spelar jag inte när jag är trött. De löste problemet. Citera
Orangutango Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Jag har märkt att jag vinner mer på morgonen än på kvällen , men tror att det beror på motståndarnas skicklighet/humör. Det verkar som att transatlanter inte värderar pengarna på samma sätt under dygnets gång. Men är man trött kanske man missar vissa subtila grejer som det är svårt att sätta fingret på? Iof blir jag alltid pigg vid pokerbordet, när spelet är slut däckar jag på 3sek. Citera
Hjort Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Eftersom poker är kan vara ordentligt tankekrävande tror jag inte det är någon som spelar helt jämnbra under dygnet. Tror snarare att man bör vänta sig toppar och dalar i sin förmåga. Citera
Recommended Posts