ltdrichard Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Enter the MAC address of your computer. Make sure you enter the MAC adress using this format: XX-XX-XX-XX-XX-XX. Please hjälp någon vänlig själ. Vad menas med detta? Mvh Richard Citera
Jeg123 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=8902770502910175629&q=Sit+and+Go Verkar inte gå så bra, enligt mig Citera
stockdum Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Enter the MAC address of your computer. Make sure you enter the MAC adress using this format: XX-XX-XX-XX-XX-XX. Please hjälp någon vänlig själ. Vad menas med detta? Mvh Richard Antar att det är en PC. Kör kommandotolken och sedan kommandot: ipconfig /all Där står det fysisk adress. Den är det. Citera
ltdrichard Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 det står 2 fysiska adreser. En är för det trådlösa nätverkskortet tror jag. Den första som står är för ethernet. Det är den eller? Citera
stockdum Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 det står 2 fysiska adreser. En är för det trådlösa nätverkskortet tror jag. Den första som står är för ethernet. Det är den eller? Vi kanske skall ta det här som ett PM. Jag skickar ett. Citera
Bjoorn Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 är det någon som upplevt några problem från party när ni använt foldem? Jag är sugen att testa men vet inte om man vågar riskera att de fryser ens rulle.. Citera
slicken Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 är det någon som upplevt några problem från party när ni använt foldem?Jag är sugen att testa men vet inte om man vågar riskera att de fryser ens rulle.. Jag testade lite på Party och det funkade vel ok. Men sen fick faktist fram en sida 2 ggr med en bild med typbokstäverna "QL2PRY" som man ska skriva in under bilden. Tror det betyder att den har detektat att jag kört ett sådant program man inte får köra. Så jag kör inte med Autofold överhuvudtaget längre. Det e inte värt att riskera. Och sen funkar ju programmet inte så bra när man har fler än 5 bord uppe samtidigt. Går jääla segt då. Citera
Cyntax Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 är det någon som upplevt några problem från party när ni använt foldem?Jag är sugen att testa men vet inte om man vågar riskera att de fryser ens rulle.. Jag testade lite på Party och det funkade vel ok. Men sen fick faktist fram en sida 2 ggr med en bild med typbokstäverna "QL2PRY" som man ska skriva in under bilden. Tror det betyder att den har detektat att jag kört ett sådant program man inte får köra. Så jag kör inte med Autofold överhuvudtaget längre. Det e inte värt att riskera. Och sen funkar ju programmet inte så bra när man har fler än 5 bord uppe samtidigt. Går jääla segt då. Ja det är lite trist, och då faller lixom syftet med programmet... Citera
Luap Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Sorglig jävla pisstråd Du gjorde den just annu battre. ... ... Aven jag! Citera
Recommended Posts