Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja!

Har sett att det finns fålk som sitter på 16 bord samtidigt och sköter det hur bra som hälst. Jag anser mig själv som en rätt "snabb" spelar men klarar inte mer än 8 bord samtidigt. Dom måste ju använda nåt program som Autofoldar åt dom. Har själv letat lite på nätet men hittar inget bra (men det finns). Kan ni ge mig nåt tips på några bra sådana program man kan ställa in vilka händer man vill spela och folda preflop så jag oxå kan sitta på en si så där 100 bord samtidigt.

Postad

Funkar mycket bra att 12-tabla utan någon bot. Det är ganska många som klarar det. Finns videor på folk som tar 20+ bord också. Sen förstår jag inte hur problemet kan vara att inte hinna folda, det jobbiga måste väl vara att hinna med lite knepigare beslut än att folda preflop.

Postad
Funkar mycket bra att 12-tabla utan någon bot. Det är ganska många som klarar det. Finns videor på folk som tar 20+ bord också. Sen förstår jag inte hur problemet kan vara att inte hinna folda, det jobbiga måste väl vara att hinna med lite knepigare beslut än att folda preflop.

gdaily snackade väl om att 40 tabla FL

Postad

länka nån film om du har nån, vill se :)

Postad
finns ett program som heter fold-em, vad jag vet så är det inte tillåtet på partypoker bl.a

Det står inte med i deras lista över uttryckligen förbjudna program, så därför mäjlade jag diverse avdelningar på PP för att få klarhet i saken, men det enda jag får tillbaks är goddag-yxskaft-svar som "så här laddar du ner vår klient" och annat trams.

Postad
finns ett program som heter fold-em, vad jag vet så är det inte tillåtet på partypoker bl.a

Det står inte med i deras lista över uttryckligen förbjudna program, så därför mäjlade jag diverse avdelningar på PP för att få klarhet i saken, men det enda jag får tillbaks är goddag-yxskaft-svar som "så här laddar du ner vår klient" och annat trams.

Vad jag kan minnas finns det en lista på fold-ems hemsida som talat om vilka som tillåter programmet och vilka som inte gör det. Partypoker är enligt den listan en av dom som inte tillåter det, medans till exempel Ultimatebet accepterar programmet.

Postad

Vad jag kan minnas finns det en lista på fold-ems hemsida som talat om vilka som tillåter programmet och vilka som inte gör det. Partypoker är enligt den listan en av dom som inte tillåter det, medans till exempel Ultimatebet accepterar programmet.

Nej, det står bara att UB uttryckligen tillåter programmet och att övriga varken säger bu eller bä om programmet.

Other sites may or may not approve their users to use Fold'em.
Postad

Skulle vara mkt uppskattat om någon kunde linka hit en sådan film. 8-)

Postad

Problemet med Fold-em är att det är ganska lätt för sajterna att ändra lite i sin klient så att det inte fungerar. Visst fold-em är billigt, men du får bara gratis uppdateringar 1 månad, sen kostar det mera. Varje gång sen det inte fungerar så kostar det. Lite surt...

Jag köpte Fold-em för länge sen, visst det är kul så länge det varar.

Jag vet att han (F) som gjort fold-em finns på forumet, kan du svara om jag har rätt eller bara är dum?

Postad

Okej köpte Fold-em o testade den lite. Alltså den är vel helt ok om man spelar på 3 bord, drar du upp fler så segar den ner datorn något EXTREMT. Det går inte använda den på fler än 8 bord för då står allt stilla typ.

Postad
Okej köpte Fold-em o testade den lite. Alltså den är vel helt ok om man spelar på 3 bord, drar du upp fler så segar den ner datorn något EXTREMT. Det går inte använda den på fler än 8 bord för då står allt stilla typ.
Vad har du för brödrost till dator? ;)

Jag ska nog uppdatera min och köra 1-2 bord då jag pluggar samtidigt.

Postad
Sen förstår jag inte hur problemet kan vara att inte hinna folda, det jobbiga måste väl vara att hinna med lite knepigare beslut än att folda preflop.

Lättare att hinna med knepigare beslut om man slipper sitta och folda en massa skräp medan man tänker ;)

Postad
Det finns en funktion för "refreshrate", alltså skärmen/bilden. Vad har du den inställd på?

Jag har testat på lite allt möjligt 8, 2, none.

Men det e ju själva programmet som segar ner datorn som fan när den ska läsa av skärmen eller hur det funkar.

Testa dra upp 8 st SH bord på Party så ska du få se på hur segt det går.

Jag har tillochmed tagit bort allt sound/animeringar/o sånt på Pokerclienten men det blir segt som fan ändå.

Är det inte segt för dig?

:shock:

Galet det där, tack!

Hur många bord klarar ni SH (6 spelare) då ? Jag testade 8'a o det funkade vel nästan, blir sit sut automatiskt ibland utan att jag märker när man får några bra händer samtidigt som man vill höjja o trixa med.

Postad

Måste bara berätta om en skum sak jag såg på Expekt.com..

Där går det bara dra upp 6 bord samtigt annars säger den ifrån, men jag hadde en snubbe på min Buddylist som var inne på 17 bord!!!<-- samtidigt SHorthanded och låg mkt plus på alla. Han kör garanterat med nåt program han har ställt in att det ska folda dessa händer o höjja med dessa för han insta-höjjde många gånger....