serenity Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Är det så att ni oroar er över modemare med tanke på att gränsen ligger på 255 tecken? Jag var tvungen att ta bort size-taggen i min för att få plats, det är väl lite överstyr ändå? Den tar trots allt mindre plats i trådarna om jag får lägga till en 10-15 tecken till. Antingen så borde längden kollas efter "upplevd" storlek - dvs Hej räknas som 3 tecken, eller så borde gränsen helt enkelt höjas en bit i min mening. Citera
minucci Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl inte meningen att man ska ha en uppsats som signatur va? Tycker det är skönt att det begränsas. Citera
eurythmech Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl inte meningen att man ska ha en uppsats som signatur va? Tycker det är skönt att det begränsas. Som sagt, får han sizea ner den så tar den MINDRE plats. Går det inte att sätta begränsnignen efter längd (höjd) ist för antal tecken? Citera
minucci Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Det är väl inte meningen att man ska ha en uppsats som signatur va? Tycker det är skönt att det begränsas. Som sagt, får han sizea ner den så tar den MINDRE plats. Går det inte att sätta begränsnignen efter längd (höjd) ist för antal tecken? jaha då läste man bara halva posten igen..Memo till mig själv: läs 2 gånger .. läs 2 gånger innan du svarar. Citera
QoS Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Antingen så borde längden kollas efter "upplevd" storlek - dvs Hej räknas som 3 tecken Bra förslag, ska kolla upp det! - QoS Citera
Recommended Posts