Gå till innehåll

Slängde KK preflop, vad hade ni gjort?


TheTrooper

Recommended Posts

Spelade en 3000Euro guarantee nyss. Andra handen får jag KK På BB (Blinds 15/25 startmarker 2500). Utg Raisar till 165 knappen synar,jag reraisar till 500, då ställer utg in och knappen också. Jag foldar till slut, tänkte nån måste ha AA. Utg visar AQ och knappen AK (TILT :evil: ), ingen av dom träffar såklart och AK vinner. Jag tiltar och åker ut runt hundrade plats efter mycket dåligt spel resterande händer.

Hade ni hittat folden? Eller är jag en idiot? Jag ger mig fan på att om jag synat så hade A K J 10 9 kommit och han med AQ hade fått stege.

 

Hörru Lundgren... hajja att du MÅSTE SYNA :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tim_linus skrev:

tid plats ska vi spela HU ?

 

Suck... wow vilken kille, eller vadå?

 

Okej, inte så bra spelat alls med KK, faktiskt inte bra någonstans. Chansen att få trippla väger upp alla gånger någon har AA. Chansen att du har bäst hand är väldigt stor, folk trycker som sagt med massa olika pockets och väldigt ofta med AK, AQ mfl. Samt lägg till faktorn att du kan dra ut ifall någon faktiskt har AA. Solklar syn.

 

MEN det tror jag han förstår. Detta är trots allt ett forum, där folk postar händer dom vill ha synpunkter på. Synpunkter vill folk ha för att lära sig. För att lära sig måste man ge konstruktiv kritik. Konstruktiv kritik är inte vad t.e.x. tim_linus skrev + några andra.

 

Väx upp vissa av er på forumet, använd forumet som ett forum ska användas.

 

Mvh Tottyville

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...