Benny_81 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Har grindat mig igenom nl 50, 130k givar, 8 bb/100 givar i vinst. Spelar nu på nl 100. Har funkat bra med partypoker för mig och det verkar vara skattefritta vinster. Men monsterraken har fått mig på andra tankar. Första tanken var att många bra spelare skulle byta site och därför skulle det inte spela så stor roll. Men efter att ha provat ett tag så vet jag inte. Känns mkt jobbigare att vinna. Det är dock inte statitiskt säkerställt... Jag vinner i snitt 15% av mina händer. Ingen monsterrake utan att floppen setts eller att potten gått över 5 dollar. Kanske utsätt 8-10% av mina vinster för monsterrake. Om 10% blir monsterrakade så förlorar jag 100 dollar per dag eller 700 dollar i veckan då jag spelar om kring 2000 händer per dag. Tveksam om så många bra spelare försvinner från party att det är värt att vara kvar. Eller vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Spela inte på monsterborden då. Dom vanliga borden finns ju kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 haha. ja, det är ju sant. verkar ju finnas ett och annat bord utöver monsterborden. bara så jävla irri på den där extra raken. var tvungen att säga ngt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeekan Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 It's only 50 cents.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Jo, men många bäckar små blir ett stort kassaflöde ur min vinst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Håller med sjuk rake på party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts