jey24 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Killen sitter vid tre bord, helt oslagbar. Exemplen på sjuka nersnyningar är helt oräknerliga. Antingen är han JÄVLIGT duktig, eller så är det något jävla fusk. Exempel ett som får en att storkna. potlimit 1/2 AA Höjer 10kr poorboy synar med 96 Träffar trissen på flopp AK poorboy synar med 45 suited 10 10 J 6 5 Killen synar potthöjning hela vägen ner. Ja jag vet inte hur detta ska gå... kolla in honom på svenska spel och tappa hakan över turen idioten har. Min sista hand mot honom blev när jag floppade triss i fyror, självklart sitter han med 4 K... spelar på lika som han alltid gjort och tar ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 En bot räknar hur sannolikheten att den har bäst hand och spelar där efter. Varför skulle den spelat 96o preflop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 En bot räknar hur sannolikheten att den har bäst hand och spelar där efter. Varför skulle den spelat 96o preflop? Därför undrar jag om det är svenska spel själva som är i farten. Killen har osanolik tur. Det händer helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 LOLOLOLOLOLOLOLOLOL, tidernas största lol, samma snubbe som sa att onlinepoker inte var riktigt poker och att: "jag spelar med dem stora grabbarna som ni snackar om"! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Men nu får du väl för fan ge dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Ganska lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 En bot räknar hur sannolikheten att den har bäst hand och spelar där efter. Varför skulle den spelat 96o preflop? Därför undrar jag om det är svenska spel själva som är i farten. Killen har osanolik tur. Det händer helt enkelt inte. ärligt talat, du är inte sann va? Du kan inte på nått sätt vara seriös, om du mot förmodan är det så tycker jag synd om dig för då har du stoooora problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 förmodligen så är han antingen en rookie med röta eller så säker så han vet att han kan spela ut dig efter floppen och spelar därför oavsett hand. Diverse riggkonspirationer kan diskuteras i riggtråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Detta hände alldeles nu K J K Q 3 Preflopp höjdes av poorboy med 10kr SMART höjde till 20 kr SYN! Killarna höjer potten några gånger och till slut visar poorboy A 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Därför undrar jag om det är svenska spel själva som är i farten.... . Hahaha! finns det inget eget forum för konspirationsteoretiker???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jey24 Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Slå på eran klient, sök på liraren, och bevittna med egna ögon. Hur svårt kan det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Detta hände alldeles nu K J K Q 3 Preflopp höjdes av poorboy med 10kr SMART höjde till 20 kr SYN! Killarna höjer potten några gånger och till slut visar poorboy A 3 Ja, det måste vara fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Om alla som synar med 96o på ss är botar har jag spelat mot många botar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 troll troll troll troll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts