nysta Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Tjenare! Håller på att inreda mitt datarum nu och letar efter ett schysst databord.. gärna lite annourlunda och fräckt och inte något vanligt databord från ikea. vet inte vart jag ska leta någonstans. några tips? har endast en bärbar dator.. men vill gärna kunna ha plats för en exern typ 20-23" skärm också. /Daniel Citera
loka2 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 jag köpte mitt skrivbord hos Mio men har för mig att det var ganska dyrt men om du ska ha ett billigare så är väll ikea som gäller. Citera
nysta Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 max 6.000:- hade jag tänkt mig Citera
Ali G in da USA Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 IKEA borde ha något, åk dit och titta! Bör väl ligga under 6 000 kr. skulle jag tippa på. Citera
Suppe Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Han vill inte ha från Ikea säger han ju. Citera
Bimpi Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Testa bygg ett själv, det är varken svårt eller särskilt jobbigt. Dessutom rätt så kul. Det gjorde jag, det vart inte snyggt med jävligt stort... Alternativt kan du höra av dig till ett snickeri eller någon privat snickare i närheten. Ett alternativ där är att kolla om det finns någon form av snickeriverksamhet för smått handikappade personer, då kommer du undan billigare. Det vet jag att min tjejs föräldrar brukar göra om de ska ha något specialbyggt. Det brukar bli snyggt faktist, dom kan sina saker dom med! Citera
Recommended Posts