Gå till innehåll

Sorken tar det lugnt ett tag...


sorkenkk

Recommended Posts

** $5,000 GUARANTEE[595934]:Table 12 [Multi Table Hold 'em] (3000.00|6000.00 No Limit - MTT) Real Money

 

- dvdsamen sitting in seat 1 with $30546.00

- Doberman12 sitting in seat 2 with $39766.00 [Dealer]

- sorkenkk sitting in seat 3 with $24278.00

- jokkamin sitting in seat 4 with $39995.50

- Maxi-paa sitting in seat 6 with $66924.00

- kalledk74 sitting in seat 7 with $52687.50

- weiron1 sitting in seat 8 with $41232.00

- andyman79 sitting in seat 9 with $77965.00

- poke_mon sitting in seat 10 with $12106.00

 

sorkenkk posted the small blind - $1500.00

jokkamin posted the big blind - $3000.00

 

** Dealing card to sorkenkk: Queen of Spades, Queen of Hearts

Maxi-paa folded

kalledk74 folded

weiron1 folded

andyman79 folded

poke_mon folded

dvdsamen raised - $9000.00

Doberman12 folded

sorkenkk went all-in - $24278.00

jokkamin folded

dvdsamen called - $25778.00

dvdsamen shows: Ace of Clubs, Queen of Diamonds

 

** Dealing the flop: Ace of Diamonds, 6 of Diamonds, Jack of Clubs

 

** Dealing the turn: Jack of Diamonds

 

** Dealing the river: Jack of Spades

dvdsamen wins $54556.00 from the main pot

 

Oväntat "()¤"#¤#!¤(#%)#(%1395r135

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 564
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jahapp, oväntat att man skulle bli badbeatad. Skrev det till och med på IRC före finalbordet. "Badbeaten hänger i luften". Först får man KK 3/10 händer med roundfold som följd varje gång man höjde upp. Sen dunkar AQ in 3-outarn mot mig så klart när jag har QQ. Men men, första turneringen på två veckor och slutade 9:a. Helt okej ändå. Fick $113 för det vilket bättrade på mitt plus för dagen.

 

Nu blir det avreagering på något sätt. Typ Simpsons eller Family Guy kanske. Dunkade sönder musen så nu får man tabba runt i windows tills man fixat en ny, wohoooo.....

 

September

1/9: -$320 (384 rejkade händer)

2/9: +$40 (758 rh)

3/9: +$48 (437 rh)

4/9: -$2 (75 rh)

5/9: +$18 (215 rh)

6/9: +$80 (136 rh)

7/9: +$145 (696 rh)

8-10/9: +$150 (1056 rh)

11/9: -$276 (963 rh)

12/9: +$20 (111 rh)

13/9: +$67 (1009 rh)

14/9: +$70 (500 rh)

15/9: +$270 (309 rh)

 

Cashgame: +$220

MTTs: +$90

Bananförsäljning: +$530

Rejkade händer: 6575/15000

 

Totalt: +$890

 

 

Edit: Slänger in bananförsäljningen så jag ser till helheten hur mycket plus jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en timmes grind nu. Slutade -$6 och hann spela 294 rejkade händer.

 

Jag ska börja sammanfatta sessionerna lite mer med hur många bord jag spelat och under hur lång tid så att jag får mer koll hur många rejkade händer jag spelar per timme.

 

16/9 - 8 bord NL50, 09:30-10:33

-$6, 294 rejkade händer

 

 

Nu ska jag ta och göra i ordning för dagens sportsbetting. Slänger upp hur jag spelat och kommentarer för varje match lite senare. Det kommer bli MÅNGA matcher den här helgen. Framförallt i morgon. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Fort Augustus [Hold 'em] (0.25|0.50 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- neji59000 sitting in seat 1 with $92.75

- Becky10800 sitting in seat 2 with $18.70

- Mandenfracm sitting in seat 3 with $24.91

- evros sitting in seat 4 with $92.80

- Dustinz sitting in seat 5 with $45.85

- sorkenkk sitting in seat 6 with $45.75 [Dealer]

 

neji59000 posted the small blind - $0.25

Becky10800 posted the big blind - $0.50

 

** Dealing card to sorkenkk: 8 of Spades, 8 of Hearts

Mandenfracm folded

evros folded

Dustinz folded

sorkenkk raised - $2.00

neji59000 folded

Becky10800 raised - $6.50

sorkenkk called - $6.50

 

** Dealing the flop: Jack of Spades, 2 of Diamonds, Ace of Spades

Becky10800 bet - $2.50

sorkenkk called - $2.50

 

** Dealing the turn: 4 of Spades

Becky10800 checked

sorkenkk bet - $12.00

Becky10800 went all-in - $10.20

 

** Dealing the river: 6 of Clubs

Becky10800 shows: 10 of Hearts, 10 of Spades

sorkenkk mucks:

Becky10800 wins $36.75 from the main pot

 

Det är sjukt hur dumma spelare det finns egentligen. Två överkort och tre kort för färgen ligger det ute ändå degar han in, zzzzz. Så störande när man vet precis vad han har också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där nu har jag knåpat ihop dagens betting. Åtta matcher ska det spelas på idag och det bettas $3 på varje match förrutom i Inters match där jag var tvungen att sätta $4 för man var tvungen att kunna vinna minst $1.

 

I morgon blir det desto fler matcher, hela 22 stycken. Jag väljer att vänta med att sätta dom betten tills i morgon förmiddag.

 

Här har ni i alla fall dagens spel:

 

Lag 1 - Lag 2, 1X2 $X (odds)

 

Serie A:

 

Reggina - Cagliari, 1 $3 (2.25)

Cagliari har skadeproblem på flera av sina nyckelspelare och Reggina imponerade i premiären mot Palermo. Bör inte bli några problem för Reggina.

 

Inter - Sampdoria, 1 $4 (1.25)

Även Sampdoria åker iväg på en tuff bortamatch med nyckelspelare borta. Inter är säkerligen revanschsugna sedan nederlaget i CL borta mot Sporting tidigare i veckan. Sampdoria bör inte skrälla på bortaplan.

 

Premier League:

 

Charlton - Portsmouth, 2 $3 (2.85)

Portsmouth har ett väldigt intressant lag i år som mycket väl kan vara med och slåss om en plats ut i Europa den här säsongen. Charlton kämpar för att undvika nedflyttning och lär inte få det lätt mot ett formstarkt Portsmouth.

 

Bolton - Middlesbrough, X $3 (3.25)

Bolton är starka på hemmaplan men "Boro" har börjat säsongen väldigt imponerande med seger över Chelsea och oavgjort mot Arsenal. En tuff match lär det bli i alla fall. Jag väljer att vara feg och kryssar här.

 

Everton - Wigan, 1 $3 (1.77)

Everton vann förra helgen det prestigefulla derbyt mot Liverpool och verkar ha hittat formen. Wigan har börjat säsongen som väntat (dåligt) och lär knappast skrälla på bortaplan.

 

Sheffield Utd - Reading, 1 $3 (2.40)

Reading har börjat säsongen bra men fördel av hemmaplan avgör nog här för Sheffield Utd.

 

Watford - Aston Villa, 2 $3 (2.60)

Aston Villa har visat bra form hittils och Watford lär än en gång se sig besegrade i ligan.

 

Primera División:

 

La Coruña - Villareal, 1 $3 (2.20)

Det här kommer förmodligen bli en riktig höjdarmatch mellan två av spanska ligans bästa lag. La Coruña har dock visat bättre form på sistone och Villareal lär få det tufft på bortaplan.

 

 

Totalt spelat: $25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså vad är det med dig Sorkenkk? Vad är det som är dynga i det jag skriver? Varför så aggresiv ?

 

Jag spelar No limit Texas Holdem på PRIMA, och jag spelar shorthanded $0.25/$0.5 och där kan man köpa in för $100.

 

Han har alldelles rätt, kikade nyss på polaren som lirar Unibet där kan man köpa in för 200xBB. Så det är bara att kolla upp saken sorken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså vad är det med dig Sorkenkk? Vad är det som är dynga i det jag skriver? Varför så aggresiv ?

 

Jag spelar No limit Texas Holdem på PRIMA, och jag spelar shorthanded $0.25/$0.5 och där kan man köpa in för $100.

 

det kan du inte alls, inte på prima. thats it, shut up for now.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså vad är det med dig Sorkenkk? Vad är det som är dynga i det jag skriver? Varför så aggresiv ?

 

Jag spelar No limit Texas Holdem på PRIMA, och jag spelar shorthanded $0.25/$0.5 och där kan man köpa in för $100.

 

Han har alldelles rätt, kikade nyss på polaren som lirar Unibet där kan man köpa in för 200xBB. Så det är bara att kolla upp saken sorken ;)

 

I så fall är det på Unibets egna bord för inte går det på vanliga primabord i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ett par händer NL40 nu. Hamnade ganska direkt i ett par tvister med en riktig galning som jag till slut fick betala av ett fullt inköp till. Bedöm själva handen och säg vad ni tycker om spelet. Tror inte det går att spela annorlunda mot en kille som höjt upp 4-5xbb preflop 10 händer i rad och synat alla omslag preflop och de flesta bets på flop.

 

** Turbo Walthamstow [Hold 'em] (0.20|0.40 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- TugboatCap sitting in seat 1 with $36.26 [Dealer]

- sorkenkk sitting in seat 2 with $38.80

- BigFlopper01 sitting in seat 3 with $18.63

- cristof sitting in seat 5 with $6.66

 

sorkenkk posted the small blind - $0.20

BigFlopper01 posted the big blind - $0.40

 

** Dealing card to sorkenkk: Queen of Diamonds, Queen of Clubs

cristof called - $0.40

TugboatCap raised - $1.80

sorkenkk raised - $5.00

BigFlopper01 folded

cristof folded

TugboatCap called - $5.00

 

** Dealing the flop: 3 of Clubs, Ace of Spades, 6 of Clubs

sorkenkk bet - $10.00

TugboatCap called - $10.00

 

** Dealing the turn: Ace of Diamonds

sorkenkk went all-in - $24.00

TugboatCap went all-in - $21.26

 

** Dealing the river: King of Hearts

sorkenkk shows: Queen of Diamonds, Queen of Clubs

TugboatCap shows: 4 of Spades, Ace of Clubs

TugboatCap wins $73.02 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så du vet så har inte Unibet fixat några egna bord än, så isånna fall är det bara en ruskig bugg för unibetspelare som ger dem en fördel så det skriker om det!!..

Bara så du vet..

Om man loggar in på unibet finns det ungefär ~15 bord på 0.25/0.50 med spelare. Om man istället loggar in på någon annan primasite är den siffran ~30 bord. Namnen på borden skiljer sig från siterna dessutom. Och ja man kan köpa in för 200 BB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så du vet så har inte Unibet fixat några egna bord än, så isånna fall är det bara en ruskig bugg för unibetspelare som ger dem en fördel så det skriker om det!!..

Bara så du vet..

Om man loggar in på unibet finns det ungefär ~15 bord på 0.25/0.50 med spelare. Om man istället loggar in på någon annan primasite är den siffran ~30 bord. Namnen på borden skiljer sig från siterna dessutom. Och ja man kan köpa in för 200 BB.

 

Så det betyder att Unibet har eget nätverk? Eftersom dom andra primaborden inte finns..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...