Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 552
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Allright, jag visste redan innan jag gjorde den att jag inte skulle försökt mig på min steal... A5 mot KQs, gick åt skogen och sen vare ut på 79e plats. Ändå, $1000 för $36 buyin är ok, men tråkikgt iaf

Postad

Satsa på $3-rebuykvalen, bra med värde i den då det är djupa stackar och alla spelar som tomtar..

Eller också $11-turbo-rebuyen som går 2 timmar innan huvudturneringen, den är också rätt lätt att kvala via.

Postad

Hej allihopa!

Två timmar har gått!

Efter ca 1½ timme förlorade jag en 6600 pott med AA mot 99 all in preflop.. och gick ner till 2700.. riktigt surt.. hade gått upp på 75:e plats med 1500 pers kvar om jag vunnit.

Men med hjälp av våghalsigt spel och en del klonkande 8-) har jag tagit mig tillbaka. Ligger på 9800 och 242:a plats 699 pers kvar!

Hur går det för er andra?

Postad

Fick en bra start men gjorde nåt halvdumt och fajtades sedan som shortstack i en dryg timma innan jag hittade AK på knappen och torskade mot JJ. Livet går vidare :/

Postad

Fredags vann / choppade jag en 50 dollars multi med ca 350 pers = 3700 USD.

Kvalade in till Söndagens 200 genom 11 dollars rebuy och slutade 54 = 1250 USD...

Känns gött ville bara berätta det. Om man nu kunde vinna Live på klubben en lördag också.... PUST

• 2 weeks later...