Gå till innehåll

Vilken nationalitet är mest loose aggressive?  

33 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken nationalitet är mest loose aggressive?

Recommended Posts

Postad

Vilken nationalitet har högst andel loose agressive spelare, som till exempel gärna cappar på lägsta paret på flop,aldrig kan motstå att bluffa etc? Om det är en viss typ av till exempel skandinaver som du avser förklara gärna det i tråden.

* RP, kortar ner lite och flytt till Poker OT - QoS *

Postad

vet inte men däremot tycker jag inte det är amerikaner i alla fall enligt mina tighta erfarenheter på UB vid bord med 90% amerikaner 10% mig.

Jag röstar på central- sydeuropa á la playit.com sportsbettare som anser en höjning preflop vara en större anledning att syna kallt med sina 72o då en större pot=mer pengar att vinna med detta monster till starthand. Mot vissa spelare lärde jag mig helt allvarligt att inte höja för att på så sätt driva ut dem. Vanligt är även call pre och om någon höjer reraisar tidigare callare och visar senare i handen upp 94. Detta av samma anledning antar jag, kul med mer pengar. Skrapade ihop några tusen på några få dar 2/4 fixed på denna sjuka sajt, sen kom en utdragningsstreak på några dagar så jag slutade ändå med fina pluspengar, tycker inte det är roligt att spela poker mot folk man inte kan använda tactics mot även om det är lätta pengar där.