jaqk Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Jag ska spela en turnering utan dealer. Det står i reglerna att engelsk giv bör användas. Har nån lust att förklara vad det innebär? Eller överhuvudtaget, vad bör man tänka på när man ger i "offentliga" sammanhang, med folk man inte känner? Måste man ha jobbat som dealer, eller ha en dealerkurs i ryggen? * Ändrar rubriken - QoS * Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 http://www.kingclubpoker.com/ artikel 5, längst ner i artikeln beskriver engelsk giv Citera
QoS Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Flyttar den här till Turneringspoker. Enjoy! - QoS Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Flyttar den här till Turneringspoker. Varför, den låg väl rätt i markbunden poker - inget specifikt vad gäller turneringar, men väl vad gäller livespel. /Ola Citera
QoS Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Antog att det hade med hur man kör en turnering? Har jag helt missuppfattat det hela? - QoS Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Japp, det har du nog, det handlar om hur man ger. *QoS = Internetnerd som inte kan blanda en kortlek ? * Citera
QoS Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Okej, för mig spelar det ingen roll, kändes mest som att den passade här eftersom i Markbunden är det mer specifika events och sånt som diskuteras, hur man kör home-games etc har postats här tidigare. Något vi kanske ska ändra på? Inte så mycket nerd som Internetaddict, and proud of it... Och nej, jag kan inte blanda kort (kan knapp spela poker), men jag är väldigt, väldigt trevlig! - QoS Citera
Nusseman Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Tråden passar bra både under turneringepoker och markbunden poker, kanske bäst under markbunden. Men allra bäst passar frågan (eller rättare sagt svaret) i FAQ'en Citera
jaqk Postad 11 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2004 Ja, FAQ:en var första stället jag letade i när jag såg att den hade försvunnit från Markbunden. Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2004 Rapport Postad 11 Maj , 2004 Ligger numera i FAQ ett svar på detta Citera
Recommended Posts