Gå till innehåll

Olika nicks på olika skin?


qubee

Recommended Posts

Hej!

Detta är mitt första inlägg här, fått mycket trevlig läsning på dessa forum :) till min fråga.

Hur fungerar det egentligen när man signar upp på flera olika skins av samma nätverk bara för att t.ex ta del av bonusen. Vad jag förstått så måste man signa under nytt nick under varje skin så att man inte ska bli igenkänd, men under vilket mailadress ska man regga sig, ska det vara olika för varje sida också?

 

* Enklast för alla är om man tar en fråga per tråd, Neteller-frågor passar utmärkt i Neteller tråden som du hittar under Ekonomi och Juridik *

 

* RP och pill - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, här måste jag säga emot. Du bör i princip alltid vara fullständigt uppriktig mot pokersajterna då du anger namn, personnummer och liknande - annars kan det gå så här:

 

Problemet är att jag har alla mina pengar på Empirepoker för tillfället och dom har fått för sig att jag minsann inte är Kristofer... Så just nu så har bråkar jag med Empire för att försöka få mina pengar tillbaka...

Genom att ange felaktiga uppgifter finns risken att sajten fryser ditt konto och tar dina pengar. Om du däremot ger rätt information, bonushorar på flera sajter i samma nätverk och blir påkommen är antagligen det värsta som kan hända att de tar bonusen ifrån dig. Om du ska hora i Primanätverket (där bland andra Expekt ingår) så MÅSTE du använda samma nick på alla sajter - annars tar det hus i helvete.

 

(Är det förresten känt om det finns en enda spelare som blivit "bestraffad" för att ha bonushorat på flera sajter i samma nätverk?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet inte någon som bara använt ett konto har blivit bestraffad, men det finns säkert undantag.

Däremot finns det folk som har signat upp flera konton under flera namn och använt samma neteller etc som har råkat ut för problem, men även i dessa fall så brukar ett par telefonsamtal lösa det hela

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha tack för svaren!

jag hade inte för syfte att ge felaktiga uppgifter om personnummer osv. utan bara ha olika nicks.

Så om man kör på samma nick/email på alla skins inom samma nätverk t.ex Party så finns det inget som stoppar bonushorandet om jag förstått det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om man kör på samma nick/email på alla skins inom samma nätverk t.ex Party så finns det inget som stoppar bonushorandet om jag förstått det rätt?

 

Det stämmer. För övrigt tror jag inte ens att det går att använda samma nick på olika sajter i Partynätverket. Har du exempelvis valt "qubee" på ett Party-skin, så kan du inte välja det när du sign:ar upp på ett annat skin, eftersom det det är upptaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kubo... Jag hade gett rätt uppgifter till dom..

 

Men åter till hans fråga. Prima tillåter väl inte flera account med samma namn och vill han då bonushora får han helt enkelt låna farsans namn å kreditkort för att få ut några bonusar. Kan iofs ha helt fel angångende att man inte får bonushora på flera siter inom prima network med samma namn och isånnafall så skall du ifrånse min post och hålla dig till reglerna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men åter till hans fråga. Prima tillåter väl inte flera account med samma namn och vill han då bonushora får han helt enkelt låna farsans namn å kreditkort för att få ut några bonusar.

Jodå. Jag har exempelvis konton hos Expekt, Wildjack, Gaming Club och säkert nån till skrotsajt som jag glömt bort - alla med samma namn och nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...