jey24 Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 DaPine87 säger: Klart som fan att du är kass om du tror att sidorna är riggade. Då har du ingen aning om vad varians är och kan inte ha lirat specielt länge.. Jag sa just att det finns sjuka händer. Men på deras skitsidor så händer det allt för ofta. Och vissa spelar värre än fiskar. Det finns inte ett ord för deras spel längre. Citera
majorj Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 cheunce säger: cDk säger: Livespel ÄR riggat! Och det är så jävla löjligt att låtsas om att det inte är det, för det finns och de vet att man aldrig kommer kunna bevisa det.ni kanske undrar vilka "de" är, ja den som ändå visste.. jag råder er att göra en hatt i finaste folie så att inte de läser era tankar. de styr allt. Den här ska tydligen vara rätt bra. Har jag inte sagt att du inte får publicera den där bilden på mig utan mitt tillstånd? Citera
Jimbolito Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Enda sajten som är riggad är partypoker, och det vet ju alla... Citera
Weedobooty Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: Får jag kalla detta för VÄRLDENS TRÅKIGASTE FORUM? Nej. knyppelforum.nu är mycket tråkigare. Citera
toompa84 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Myssion säger: Borde vara autoban så fort ordet rigg förekommer i ett inlägg. Isf skulle du ju bli bannad i och med att du precis använde ordet Citera
illerrre Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 toompa84 säger: Myssion säger: Borde vara autoban så fort ordet rigg förekommer i ett inlägg. Isf skulle du ju bli bannad i och med att du precis använde ordet Grattis till dagens mest tråkiga och onödiga inlägg! Citera
cheunce Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: Analys av odds? Ok självklart inte. Och får jag fråga ifall du såg den handen? Såg du handen?? Om inte så ska du fan inte kalla den för snyftare. Ärligttalat hur svårt är det att läsa reglerna för handanalys? Ohhh titta vad jag hitta överst på sidan *** Regler för HA, läs innan du postar *** och titta vad det står i den Citat 1) Inga resultat. Citat 2) Posta bara händer som du tycker innehåller beslut du är tveksam över. Citat 3) Skriv en informativ rubrik. Citat 4) Posta en tydlig handbeskrivning. Citat 5) Skriv ned vad du tänker. Citat 6) Ta med all relevant information. Citat 7) En hand per post. Citat 8) Övriga händer hör hemma i Pokerresultat. Du lyckade alltså bara av att uppfylla en av dessa och det var nummer 7. Citera
jey24 Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 illerrre säger: toompa84 säger: Myssion säger: Borde vara autoban så fort ordet rigg förekommer i ett inlägg. Isf skulle du ju bli bannad i och med att du precis använde ordet Grattis till dagens mest tråkiga och onödiga inlägg! Säger väl det mesta om detta forum. Äntligen skriver han något roligt. Nej det där tar vi i badbeatsmedenroligkommentarsomnågonkommertailla uppavochkanskebörjargråtaförattnågonsägerattdetinteärroligt-forumet. SÖK OCH KOLLA INNAN DU SKRIVER ETT INLÄGG! Citera
cheunce Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 majorj säger: Har jag inte sagt att du inte får publicera den där bilden på mig utan mitt tillstånd? Förlåt Citera
jey24 Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 cheunce säger: jey24 säger: Analys av odds? Ok självklart inte. Och får jag fråga ifall du såg den handen? Såg du handen?? Om inte så ska du fan inte kalla den för snyftare. Ärligttalat hur svårt är det att läsa reglerna för handanalys? Ohhh titta vad jag hitta överst på sidan *** Regler för HA, läs innan du postar *** och titta vad det står i den Citat 1) Inga resultat. Citat 2) Posta bara händer som du tycker innehåller beslut du är tveksam över. Citat 3) Skriv en informativ rubrik. Citat 4) Posta en tydlig handbeskrivning. Citat 5) Skriv ned vad du tänker. Citat 6) Ta med all relevant information. Citat 7) En hand per post. Citat 8) Övriga händer hör hemma i Pokerresultat. Du lyckade alltså bara av att uppfylla en av dessa och det var nummer 7. Orka läsa klistrade. Citera
MGRacing Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: Ni sitter och lirar winamplåtar och spelar lite poker vid sidan om internetsurfandet. Rigg eller inte.. jag tror på mitt sista val. Hur lirar du själv poker då? Har du inte Winamp igång när du lirar? Citera
jey24 Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 cheunce om du är moderator, please ta bort tråden innan jag imploderar. Nu blir det en huvudvärkstablett och lugnande. Vissa människor är sjuka i huvudet av naturen. Ken Lennaárd for president. Citera
Gila01 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: badbeatsmedenroligkommentarsomnågonkommertaillauppavochkanskebörjargråtaförattnågonsägerattdetinteärroligt-forumet Det var fan kul. Synd bara att du tror på bottar... Citera
toompa84 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 illerrre säger: toompa84 säger: Myssion säger: Borde vara autoban så fort ordet rigg förekommer i ett inlägg. Isf skulle du ju bli bannad i och med att du precis använde ordet Grattis till dagens mest tråkiga och onödiga inlägg! En får la tacka, det var över alla förväntningar... Men det känns ändå som inlägget gav mervärde till den löjliga tråden... Citera
cheunce Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: Orka läsa klistrade. jey24 säger: Alltså... *suck* jag vet inte vart jag ska börja... Ni måste fatta att man måste få starta en ny tråd när det gäller någonting. Eller nej, ni fattar inte. Alltså... *suck*jag vet inte var jag sak börja... Du måste fatta att det finns en anledning till att en tråd är klistrad och den börjar med Viktigt: eller? Citera
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 JA internet poker är riggat och här är beviset: ftp://jojje2k.sytes.net/PartyPoker%20Cracked.pdf Citera
cheunce Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 jey24 säger: cheunce om du är moderator, please ta bort tråden innan jag imploderar. Nu blir det en huvudvärkstablett och lugnande. Vissa människor är sjuka i huvudet av naturen. Ken Lennaárd for president. Skicka ett PM till QoS och be honom att jag ska bli moderator så fixar jag det Citera
jey24 Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Moderator moderator på väggen där, gör så tråden försvinner här. Citera
Recommended Posts