Gå till innehåll

Det finns fuskrobotar


jey24

Recommended Posts

som siterna har ute. Och det är så jävla löjligt att låtsas om att det inte gör det, för det finns och de vet att man aldrig kommer kunna bevisa det. Vem fan går in med 4-7 med en raise på 80 euro och får in hålstegen? Ganska uppenbart? :roll:

 

Sen kan jag på begäran ge exemper på hur en tournament har påskyndats genom att ge flera spelare i princip nuts hand. Jag slutade själv att spela på en site som jag inte tänker uppge, efter att "motorn" givit två spelare fyrtal, och en tredje kåk med topptriss. Svenska spel är den enda som jag upplever har ett normalt och verklighetstroget upplägg. På de kommersiella så är det alltid en massa guldkort som ska komma på sista. Den funkar som ett hollywoodmanus hela tiden. OK att det blir sjuka beats ibland, men där räcker det till att skriva en hel bok bara på en sketen turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller helt och hållet med dig. Tycker även att man skall straffa de riggade dealers som fanns på WSOP. Hände hela tiden att man blev utdragen med sin kåk och Jamie Gold vann alla sina 10/90 lägen. Fan, jag hatar poker!!!

 

(Undrar om ironin gick fram...)

 

Tror du på allvar att det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, ta sånt här i riggtråden!

 

Får jag kalla detta för VÄRLDENS TRÅKIGASTE FORUM? Ni är ju för fan helt SJUKA NÄR DET GÄLLER ATT STARTA TRÅDAR. Rör det här forumet på sig överhuvudtaget???? Jag har dragit mig för att starta trådar minst 30ggr pga

 

1. Tråden blir flyttad för att den inte ligger i rätta av de 400 forumdelarna

 

2. Det måste sökas igenom och lägga in ett inlägg i en tråd som är 40000 sidor lång, och där ska folk lyckas lista ut vart fan diskussionen tog vid.

 

Alltså... *suck* jag vet inte vart jag ska börja... Ni måste fatta att man måste få starta en ny tråd när det gäller någonting. Eller nej, ni fattar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, ta sånt här i riggtråden!

 

Får jag kalla detta för VÄRLDENS TRÅKIGASTE FORUM? Ni är ju för fan helt SJUKA NÄR DET GÄLLER ATT STARTA TRÅDAR. Rör det här forumet på sig överhuvudtaget???? Jag har dragit mig för att starta trådar minst 30ggr pga

 

1. Tråden blir flyttad för att den inte ligger i rätta av de 400 forumdelarna

 

2. Det måste sökas igenom och lägga in ett inlägg i en tråd som är 40000 sidor lång, och där ska folk lyckas lista ut vart fan diskussionen tog vid.

 

Alltså... *suck* jag vet inte vart jag ska börja... Ni måste fatta att man måste få starta en ny tråd när det gäller någonting. Eller nej, ni fattar inte.

 

:lol::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära jey24

 

Du är kass.

 

Mmm precis.

 

Jag är lite arg för att vissa personer får allt gratis. Jag är så jävla tollerant hela kvällen. Får QQ, höjer hela potten på potlimit och inte fan lägger sig fiskjävlarna. Dom limpar in med K7 respektive A7 unsuited och får en klockren stege med 7an på river och DÅ HAR JAG BETAT ALLT HELA VÄGEN.

 

Finns det något program som gör det möjligt för andra att se ens kort? :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livespel ÄR riggat! Och det är så jävla löjligt att låtsas om att det inte är det, för det finns och de vet att man aldrig kommer kunna bevisa det.

ni kanske undrar vilka "de" är, ja den som ändå visste.. jag råder er att göra en hatt i finaste folie så att inte de läser era tankar. de styr allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en ny kategori som heter nybörjare. Låt alla under 100 poster automatiskt skriva där. Om personen fortfarande är en retard efter 100 poster låt honom stanna där.

 

Jag har ett bättre förslag:

Gör en ny kategori för minderåriga och låt dom stanna

där tills dom klarar sig utan blöjor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag kalla detta för VÄRLDENS TRÅKIGASTE FORUM? Ni är ju för fan helt SJUKA NÄR DET GÄLLER ATT STARTA TRÅDAR. Rör det här forumet på sig överhuvudtaget???? Jag har dragit mig för att starta trådar minst 30ggr pga

 

1. Tråden blir flyttad för att den inte ligger i rätta av de 400 forumdelarna

 

2. Det måste sökas igenom och lägga in ett inlägg i en tråd som är 40000 sidor lång, och där ska folk lyckas lista ut vart fan diskussionen tog vid.

 

Alltså... *suck* jag vet inte vart jag ska börja... Ni måste fatta att man måste få starta en ny tråd när det gäller någonting. Eller nej, ni fattar inte.

 

Ja för du har ju inte försökt starta liknande trådar innan?

 

Tex denna snyftaren i handanalys.

Preflop - flop - turn? Jag skulle vilja veta procentchansen på detta. Och ja, det är jag som förlorar mot denna totala nolla. Bör tilläggas att personen har gått all in med A och 2 som kicker när 4 i en färg ligger ute, utan att ha annat än träff på ess. [Länk till någon utdragning]

 

Till och med TF skulle kunna räkna ut att den inte skulle ligga i handanalys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MMm precis. Ni som sitter där och är lugna och tycker jag är kass ska bara dra igen sin käft. Som att ni bara stänger av datorn och tar en macka när ni förlorat pengar på alla sorts beats. Ok om ni inte håller med i riggningsfrågan, men sitt fan inte och säg att jag är kass bara för en tiltning på ett internetforum. Ni sitter precis som alla andra och slår era händer i bordet, eller om ni ens gör det. Ni sitter och lirar winamplåtar och spelar lite poker vid sidan om internetsurfandet. Och så är forumet till för att få lite kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livespel ÄR riggat! Och det är så jävla löjligt att låtsas om att det inte är det, för det finns och de vet att man aldrig kommer kunna bevisa det.

ni kanske undrar vilka "de" är, ja den som ändå visste.. jag råder er att göra en hatt i finaste folie så att inte de läser era tankar. de styr allt.

 

Den här ska tydligen vara rätt bra.

 

halleluja.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag kalla detta för VÄRLDENS TRÅKIGASTE FORUM? Ni är ju för fan helt SJUKA NÄR DET GÄLLER ATT STARTA TRÅDAR. Rör det här forumet på sig överhuvudtaget???? Jag har dragit mig för att starta trådar minst 30ggr pga

 

1. Tråden blir flyttad för att den inte ligger i rätta av de 400 forumdelarna

 

2. Det måste sökas igenom och lägga in ett inlägg i en tråd som är 40000 sidor lång, och där ska folk lyckas lista ut vart fan diskussionen tog vid.

 

Alltså... *suck* jag vet inte vart jag ska börja... Ni måste fatta att man måste få starta en ny tråd när det gäller någonting. Eller nej, ni fattar inte.

 

Ja för du har ju inte försökt starta liknande trådar innan?

 

Tex denna snyftaren i handanalys.

Preflop - flop - turn? Jag skulle vilja veta procentchansen på detta. Och ja, det är jag som förlorar mot denna totala nolla. Bör tilläggas att personen har gått all in med A och 2 som kicker när 4 i en färg ligger ute, utan att ha annat än träff på ess. [Länk till någon utdragning]

 

Till och med TF skulle kunna räkna ut att den inte skulle ligga i handanalys.

 

Analys av odds? Ok självklart inte. Och får jag fråga ifall du såg den handen? Såg du handen?? Om inte så ska du fan inte kalla den för snyftare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...