jack_the_dipper Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Läste något nånstans. Har det funnits ett Dolce Vita-avsnitt som handlat om pokerproffs eller nåt? Eller har jag fått det om bakfoten? Om det finns, vilket avsnitt och så? Citera
Snusarn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Kent-lennart har väl varit med. Inte sett de själv, men tyckte jag läste det någon stans. Han var tydligen rätt töntig (chock-alore) i programmet. Citera
FeelingThis Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Emma var hemma hos Kent Lennart en sväng, inte speciellt intressant. Citera
mannen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ken va sjukt tänd på emma det är det enda jag minns Citera
The Grand Bark Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Var det inte då han drack skumpa ur hennes ena pjuck på en nattklubb? Notan var dyr iaf, det påpekades med emfas och blanka ögon. Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hheheh, jo han blev lite små packad på slutet och stötte som fan på henne. Har aldrig sett Emma så iskall, hon var helt obryd och hon brukar vanligtvis var en väldigt varm person. Ken ville framställa sig som värsta finsmakeren, typ älskar belgisk choklad, dyra viner, svindyr rom, ja i princip allt som är dyrt. Inte direkt manlig utan lite mer åt det andra hållet, ja vad ska jag säga. Fjollig, som min flickvän sa! Citera
Jimbolito Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Ken ville framställa sig som värsta finsmakeren, typ älskar belgisk choklad, dyra viner, svindyr rom, ja i princip allt som är dyrt. Inte direkt manlig utan lite mer åt det andra hållet, ja vad ska jag säga. Fjollig, som min flickvän sa! Tjejer tycker inte om sånt. Det ska va badboy för hela slanten, även om dom inte erkänner det själva. Citera
Uppenberg Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 säsong 3 avsnitt 7.[ironi]när man börjar prata snygga brudar vaknar milfhuntern [/ironi] Citera
Macroman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tjejer tycker inte om sånt. Det ska va badboy för hela slanten, även om dom inte erkänner det själva. Ken var en badboy i sin tv-debut "Real World Visby" som visades på tv nån gång på 90-talet. Han "dunkade höft" med ett antal tjejer under seriens gång. Jag kommer bla ihåg en gift strippa ... En sak till, han hade pagefrisyr på den tiden... Citera
fraallan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tjejer tycker inte om sånt. Det ska va badboy för hela slanten, även om dom inte erkänner det själva. Ken var en badboy i sin tv-debut "Real World Visby" som visades på tv nån gång på 90-talet. Han "dunkade höft" med ett antal tjejer under seriens gång. Jag kommer bla ihåg en gift strippa ... En sak till, han hade pagefrisyr på den tiden... lol Citera
uo Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 går dolce vita på tv fortfarande så man kan se avsnittet eller måste man leta på T*****T sidor? Citera
SILBERSKY Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tjejer tycker inte om sånt. Det ska va badboy för hela slanten, även om dom inte erkänner det själva. Ken var en badboy i sin tv-debut "Real World Visby" som visades på tv nån gång på 90-talet. Han "dunkade höft" med ett antal tjejer under seriens gång. Jag kommer bla ihåg en gift strippa ... En sak till, han hade pagefrisyr på den tiden... tullelu 15/12-2004, 07:12Tydligen var han med i Real Word Visby. :yes: -------------------------------------------------------------------------------- sienna15/12-2004, 09:21 Fanns internet då och finns det i så fall nån bild på hur han såg ut där? Jag blir galen när jag inte kommer på vem av killarna han var! Det enda jag kommer ihåg från Real World Visby var en galen gotlänning... :chock: Citera
Recommended Posts