Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag spelar framgångsrikt (45% ITM, efter 300 spelade) 20 dollars SNGs på Party. Jag har tittat lite efter större turneringar, men tycker att Party, som jag lirar på, inte verkar särskilt stora på dessa.

Jag har hört lite om Prima med deras 25000$ guaranteed och så vidare. Finns det möjligtvis någon som kan orientera mig inom detta område, vad som är att rekommendera osv? Är inte sugen på att pilla in nämnvärt mer än 30$ buy-in.

* RP - QoS *

Postad
Jag har hört lite om Prima med deras 25000$ guaranteed och så vidare. Finns det möjligtvis någon som kan orientera mig inom detta område, vad som är att rekommendera osv? Är inte sugen på att pilla in nämnvärt mer än 30$ buy-in.

Spela Partys multibordsturneringar! Det finns hur mycket som helst att välja på: http://www.partypoker.com/news/events/current_month_tourney_schedule.htm

Till exempel en $30+3 NL Hold Em-turnering kl 21 ikväll (svensk tid). Det brukar väl vara sisådär 300 deltagare, så det blir rätt stor prispott att spela om.

Och eftersom du är duktig på SNG så kanske du skulle prova någon SNG-satellit till Partys Super Weekday-turneringar? Dessa SNG's kostar bara $20+2 och ger dig chansen att vinna en plats i en $150-turnering.