Mjorich Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 Jag spelar framgångsrikt (45% ITM, efter 300 spelade) 20 dollars SNGs på Party. Jag har tittat lite efter större turneringar, men tycker att Party, som jag lirar på, inte verkar särskilt stora på dessa. Jag har hört lite om Prima med deras 25000$ guaranteed och så vidare. Finns det möjligtvis någon som kan orientera mig inom detta område, vad som är att rekommendera osv? Är inte sugen på att pilla in nämnvärt mer än 30$ buy-in. * RP - QoS * Citera
Fadeh Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 25k guarantee på prima har i och för sig 100$ buy in. Citera
Elvis Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 Jag har hört lite om Prima med deras 25000$ guaranteed och så vidare. Finns det möjligtvis någon som kan orientera mig inom detta område, vad som är att rekommendera osv? Är inte sugen på att pilla in nämnvärt mer än 30$ buy-in. Spela Partys multibordsturneringar! Det finns hur mycket som helst att välja på: http://www.partypoker.com/news/events/current_month_tourney_schedule.htm Till exempel en $30+3 NL Hold Em-turnering kl 21 ikväll (svensk tid). Det brukar väl vara sisådär 300 deltagare, så det blir rätt stor prispott att spela om. Och eftersom du är duktig på SNG så kanske du skulle prova någon SNG-satellit till Partys Super Weekday-turneringar? Dessa SNG's kostar bara $20+2 och ger dig chansen att vinna en plats i en $150-turnering. Citera
Mjorich Postad 29 December , 2004 Författare Rapport Postad 29 December , 2004 Tack för tipset, ska jag dock varit lite mer precis lirar jag på Multipoker, och de verkar inte ha Partys utbud på turneringar? Citera
gdaily Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 Tack för tipset, ska jag dock varit lite mer precis lirar jag på Multipoker, och de verkar inte ha Partys utbud på turneringar? Det som skiljer de olika sajterna åt i Partynätverket är just multibordstävlingarna, medan cashgame och SnG är desamma. För turneringsspel är just PokerStars berömt, kolla där först. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=5458 Citera
Recommended Posts