Gå till innehåll

Allt om butiken Pokermannen.se


daggen

Recommended Posts

daggen !

 

jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36.

men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du?

skall det ta över 2 v innan dom kommer ?

 

bara undra.

 

Hej,

 

Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten.

 

 

 

Mvh

Jonas

 

 

Tjenare daggen!!!

 

nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än.

vi gör så här.

JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!!

jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs

som sagt var. orkar ej bry mig om er.

 

ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er.

fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ?

 

Mvh MOJJE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

daggen !

 

jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36.

men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du?

skall det ta över 2 v innan dom kommer ?

 

bara undra.

 

Hej,

 

Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten.

 

 

 

Mvh

Jonas

 

 

Tjenare daggen!!!

 

nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än.

vi gör så här.

JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!!

jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs

som sagt var. orkar ej bry mig om er.

 

ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er.

fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ?

 

Mvh MOJJE

 

Hej,

 

Kortlekarna skickades i förra veckan. Självklart kan du utnyttja din ångerrätt på 14 dagar. Så vidare allt i setet ingår, kortlekar, dealerbricka, osv så ja visst går det.

 

Har du övriga frågor ang. din order så skicka gärna ett mail istället, forumet är inget bra alternativ för att supporta enskilda fall.

 

Mvh

Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daggen !

 

jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36.

men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du?

skall det ta över 2 v innan dom kommer ?

 

bara undra.

 

Hej,

 

Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten.

 

 

 

Mvh

Jonas

 

 

Tjenare daggen!!!

 

nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än.

vi gör så här.

JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!!

jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs

som sagt var. orkar ej bry mig om er.

 

ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er.

fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ?

 

Mvh MOJJE

 

Hej,

 

Kortlekarna skickades i förra veckan. Självklart kan du utnyttja din ångerrätt på 14 dagar. Så vidare allt i setet ingår, kortlekar, dealerbricka, osv så ja visst går det.

 

Har du övriga frågor ang. din order så skicka gärna ett mail istället, forumet är inget bra alternativ för att supporta enskilda fall.

 

Mvh

Jonas

 

Då man inte får vettiga svar på de frågor man ställer via mail känns forumet som ett ypperligt... forum för frågor som rör er verksamhet.

 

Vidare anser jag att det inte ser helt snyggt ut att gå ut med att ni nu sänkt priset på ert 500-set när vi är ett gäng som betalt 800 och fortfarande inte fått dom!

 

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. :?

 

Hej,

 

Detta beror på att vår mail inte har fungerat under dagen. Dina kort skickades igår.

 

Mvh

Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. :?

 

Hej,

 

Detta beror på att vår mail inte har fungerat under dagen. Dina kort skickades igår.

 

Mvh

Jonas

 

Äntligen anlände kortlekarna idag men... det var ju bridgestorlek på dom. :cry:

 

Enligt er hemsida så ska måtten vara 63x88 mm vilket inte stämmer överens med dessa jag har fått. Mina är bara 57x89 mm.

 

Eftersom er mail fortfarande inte verka fungerar så skickar jag ett PM via denna sida. Hoppas på ett snabbt svar och ny leverans av korrekta kortlekar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har seten börjat dyka in hos er än? Jag har väl inte världens brådis men vore kul att ha den. Att maila verkar ju svårt just nu för han lär väl ha 1000000 mail att ta sig igenom.

:?

Någon som vet.

 

/Robin

 

EDIT: fick ett mail från pokermannen i dag med kolli id. Får plocka ut den efter helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahhaah...denna snor valp...Handlar ni av han????

Denna råtta håller inte vad han lovar,..Karlskrona bo..

ville ha mina t-shirts ...jag ville inte ge min kontakt.

fick till svars...då kopierar dom,

Handla inte av denna snorunge...mycket oseriös+att man får vänta på sina prylar.(kortlekar)...(

Jag beställde och fick vänta i över 2 månader, så jag bokade av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahahahhaah...denna snor valp...Handlar ni av han????

Denna råtta håller inte vad han lovar,..Karlskrona bo..

ville ha mina t-shirts ...jag ville inte ge min kontakt.

fick till svars...då kopierar dom,

Handla inte av denna snorunge...mycket oseriös+att man får vänta på sina prylar.(kortlekar)...(jonas Daag)

Jag beställde och fick vänta i över 2 månader, så jag bokade av.

Man får ju inte säga detta men ifall jag hade fått säga detta så

10 smiskisar i rumpan :-)

 

Tala sammanhängande så man kan förstå tack. Visst det har varit förseningar men det kan hända även den bäste. Vart i landet han kommer ifrån tror jag har mindre betydelse också. Så svara igen när du kan skriva något vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjenare!

 

jannekev , du kan väl sköta det lite snyggare. om han snor valpar så låt han göra det. :shock:

 

jag kan hålla med dig till viss del, jag vet att du är seriös för jag har köpt av dig på tradera. så dig har jag inget i mot alls. men du behöver inte spy galla så inehelvete.

 

ville bara säga det. jag har ej mycket övers till pokermannen heller men inte gör jag personliga påhopp i alla fall.

 

ps hoppas han matar valparna

 

 

:roll:

 

ds ironi med valparna. hoppas ni fatta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100% av alla set är levererade, vi är självklart inte nöjda med leveransförseningarna. Anledningarna är:

Vädret i Asien och kaoset i Hamburg.

 

Ang.t-shirts historien så har jag mycket att invända om, dina uttalanden, det är däremot något som kan bli dyrt...

 

Jag hoppas vi kan hålla denna tråd på en bra och seriös nivå och Janne dig kommer jag kontakta under morgondagen istället. Jag har hört en hel del om dig också, men jag tycker vi tar det du och jag direkt istället för att kasta skit på ett forum. Förtal är även detta något som ses som ganska allvarligt i dagens samhälle.

 

För övrigt hoppas jag alla kommer bli nöjda med sina set och är det något ni undrar över/ reklamation tveka inte utan hör av er så löser vi detta!

 

Mvh

Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skojar du eller skojar du????

Att du inte håller lev tiden=inte förtal

att du är en snoris=inte förtal.

I ett forum kan man ventilera sina åsikter.

Det är inget att lipa för.

Och vad du har hört om mig i dina drömmar..SKITER JAG I.

Ps du kan ju skicka ett mejl till moderator ,så att jag blir avstängd,för det skiter jag också i. ;)

/Janne :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så dök markerna upp idag då, lite sena men inte mycket som kan göras åt...dessutom hjälpte min post till att försena markerna 6 dagar genom att inte dela ut min avi när settet kom.

 

Kvalitetsmässigt känns dom bra, visst det är inga supermarker men dom är inte lika hala o jobbiga som t.ex. dom man kan köpa via ThegolfHQ utan mer räfflade vilket gör dom lättare att blanda o leka med, dessutom låter dom bra när man leker med dom (knäppt ja visst men sådant har betydelse.)

 

Tråkig start med all skit i början men 600 marker för 800:- var ett bra pris o jag är mycket nöjd iaf, trots förseningar o stundtals kanske lite dålig information som dock skärptes betydligt mot slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur trött blir man inte?

 

Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. :?

 

Detta var den 2a Mars jag betalade för lekarna.

 

Äntligen anlände kortlekarna idag men... det var ju bridgestorlek på dom. :cry:

 

Enligt er hemsida så ska måtten vara 63x88 mm vilket inte stämmer överens med dessa jag har fått. Mina är bara 57x89 mm.

 

Eftersom er mail fortfarande inte verka fungerar så skickar jag ett PM via denna sida. Hoppas på ett snabbt svar och ny leverans av korrekta kortlekar.

 

Och detta den 14e Mars som jag fick dem.

 

Ska ha en pokerturnering över påsken och det var ändåmålet för kortlekarna jag beställde... och förbetalde (1300:-).

 

Sände tillbaka de felaktiga så fort jag fick en retursedel (i fredags) och har ännu inte fått några nya lekar. :evil:

 

Man kan ju verkligen hoppas att dom anländer med posten imorgon för annars måste jag ställa in pokerturneringen samt ge återbud till ca 18 personer.

 

Hoppas verkligen att man får en kompensation för allt strul, leveranstid (skulle gå snabbare om man förbetalade) samt bristande support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej Allesammans,

 

Pokermannen.se kommer dra igång en rejäl tävling och kampanj nu i nästa vecka, fina bonusar till alla som beställer, stor tävling och mycket mycket annat.

 

Vi återkommer när kampanjen drar igång för detta är inget man får missa =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...