Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 FAAN! Gold träffar VARJE gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Faaan vad riggat!! Jamie Gold är sååå irriterande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 gött han fira innan floppen , klart han klonkar ! spela flipper eller något! bläää!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upstart Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Han har så sjuka klonkingskills! Jennifer förlorar sten-sax-påse mot Phil Gordon... vilken rigg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 hoppas verkligen inte Gold vinner! [/img] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Någon mer än jag som får kännslan att spelet är riggat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikerik Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Chipcount just nu: Gold 62,3 Wasicka 15,4 Binger 12,3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jamie Gold 62.325.000 Paul Wasicka 15.475.000 Michael Binger 12.350.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hoppas verkligen Gold vinner nu när Cunningham är ute. Han har ju dominerat allt och alla i fem dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upstart Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Är det inte dags nu för Paul och Michael att gå allin varannan hand nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Någon mer än jag som får kännslan att spelet är riggat?? Jag tyckte jag såg Gud i bakgrunden, eller var det Allah? Misstänker fulspel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goodguy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hade varit intressant att se Cunningham dubbla och spela med större stack. Han spelade verkligen bra tidigare med mer marker, men åkte ju på några bad beats. Ändå tycker jag Jamie Gold verkligen tagit "table captain"-rollen och använder sin stack. Hela finalbordet har han spelat många potter och vågat spela poker. Hade lätt kunnat lutat sig tillbaka och låtit dom andra slå ut varann, men då hade han inte haft en sån stor ledning förstås. Så även om Gold har "klonk-skills", bra flyt - så tycker jag han vore en värdig mästare om det håller hela vägen. Höll en del på Cunninghamn innan han åkte ur nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnhoffa Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Någon mer än jag som får kännslan att spelet är riggat?? Jag tyckte jag såg Gud i bakgrunden, eller var det Allah? Misstänker fulspel... Hmm,med tnake på Gold är det nog Jahve du såg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidane Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Omg vad Gold har marker på bordet. Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har Gold vunnit något tidigare, som man bör känna till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har Gold vunnit något tidigare, som man bör känna till? Ja alla coin-flips sen dag 1 + några tusen utdragningar. Fan vad less jag är på karln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 men gör en deal nu då puckon... 1. 85,56 mille 2. 43,51 mille 3. 29,40 millez jag blir tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 om inte espn funkar så öpnna media player och tryck arkiv sen öppna url och skriv in http://a368.l2047451863.c20474.g.lm.akamaistream.net/D/368/20474/v0001/reflector:51863 tack, jag har inte ens betalat ;D respekt! Ja då har den ärorike Cunningham åkt, den som var den ända som jag hoppades på. Känns som energin gått ut ur spelet, sitter här i 9 timmar och alltid riktigt hoppas på att han skall lyckas ta några händer och sen är han borta.. inte speciellt roligt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 De kan väl inte göra deals? Jag har iaf inte hört talas om någon deal i WSOP någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag vill sovahhh..... Skall inte sova förren detta är slut Suuuckar Raise raise lite då!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag vill sovahhh..... Skall inte sova förren detta är slut Suuuckar Raise raise lite då!!!!! haha har du suttir i 14 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag vill sovahhh..... Skall inte sova förren detta är slut Suuuckar Raise raise lite då!!!!! haha har du suttir i 14 timmar JA det har vi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag vill sovahhh..... Skall inte sova förren detta är slut Suuuckar Raise raise lite då!!!!! haha har du suttir i 14 timmar bara 10h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har Gold vunnit något tidigare, som man bör känna till? Ja alla coin-flips sen dag 1 + några tusen utdragningar. Fan vad less jag är på karln. Bah, det mesta av sin stack har han ju byggt på att köpa ut de andra spelarna. Visst har han vunnit en del coinflips, men det har nog de övriga två foldnissarna vid bordet också. Jag kan faktiskt inte minnas så många utdragningar som Gold fått med sig de senaste dagarna. Respekt att ha varit chipleader i fem dagar säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts