gdaily Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nja, så jävla upphetsande var väl inte synen... Bra ja, men inte "göra helikpoterngenial"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Binger allin igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nja, så jävla upphetsande var väl inte synen... Bra ja, men inte "göra helikpoterngenial"... Det stämmer. Stu Ungars syn med 10hög var väl mer i den kategorin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jamie Gold har definitivt devalverat sin position i fältet, eller åtminstone sin image, iochmed spelet med 2-3o. Cunningham avslöjade honom rejält, synd att vi inte fick se Jamie Golds ansiktsuttryck efter Allens syn med A-9. Cunningham kör över dom nu. Vilken tempoväxling! Waaaay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Synen var riktigt bra med tanke på att Jamie Gold spelat så jäkla varierat från alla möjliga positioner, enligt mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Binger överlevde. AQ mot Allens QJ. Binger har lite mer än 7milj nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 He he... På bara 20 min har Gold förlorat 4,000,000 Liiite skadeglad är man... ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nja, så jävla upphetsande var väl inte synen... Bra ja, men inte "göra helikpoterngenial"... Jag respekterar dig Gdaily, men här får du nog allt förklara dig, nöjer mig inte med din kommentar. Så kanske du som ser mer än oss andra förklara just varför den inte var speciellt "göra helikpoterngenial". Hade du synat ner honom där t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Allen har nog grymt bra read på Gold, dessutom är det inte troligt att gold hade nått på floppen, med drag på flopp som inte kom och ett play som faktiskt såg ut som en bluff är A högt bra. Synen ser ju grymt bra ut i wsop finalbord men om man tänker på det är det inget fenomenalt i teorin. Svårt bara att väl göra den. Allen har nog bättre reads än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nja, så jävla upphetsande var väl inte synen... Bra ja, men inte "göra helikpoterngenial"... Jag respekterar dig Gdaily, men här får du nog allt förklara dig, nöjer mig inte med din kommentar. Så kanske du som ser mer än oss andra förklara just varför den inte var speciellt "göra helikpoterngenial". Hade du synat ner honom där t.ex? Han kan ha ett bustat färgdrag, eller en ren bluff. Ess hög, är ju inte precis mycket bättre än en trea på handen. Båda slår ju samma händer i princip. Frågan här var igentligen ifall Gold hade en dam eller inte. Hade han inte en dam kunde han lika gärna syna ner med ess hög som två par (bordets åttor och en trea kombinerad med bordets trea.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Paul verkar het på gröten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 in mde hellmuth i båset igen, det var den bästa delen av sändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Vad hände hand 119?? Jamie checkar mörkt Richard betar 1.100.000 Jamie checkhöjer till 3.000.000 Richard lägger sig Börjar gold att få storhetsvansinne? Synd att inte Richard hade bra kort och vågade satsa.. Fan vad jag hade mått då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Håller nån koll på om phil och den andra grabben plussar på deras sten-sax-påse-sidebet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 vad hände med ljudet? Någon annan som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMenace Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nja, så jävla upphetsande var väl inte synen... Bra ja, men inte "göra helikpoterngenial"... Jag respekterar dig Gdaily, men här får du nog allt förklara dig, nöjer mig inte med din kommentar. Så kanske du som ser mer än oss andra förklara just varför den inte var speciellt "göra helikpoterngenial". Hade du synat ner honom där t.ex? Kändes ju som det var en dam eller inget i den handen. Sen som han har snackat genom hela finalbordet har han ju sagt sanningen varje gång när någon stekt över ett beslut mot honom. Stark syn, men överskatta den inte bara för att det var A hög. Hade du blivit lika imponerad om han synat en trea där? Det är ju i stort sett samma sak nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Håller nån koll på om phil och den andra grabben plussar på deras sten-sax-påse-sidebet?Båda är 2-1 just nu, dvs +$100 var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 lol, jag trodde d va aa mot kk.... jj mot qq va oväntat grymt dåligt av lee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Vilken jävla turfi**a Kommer alltid in med bästa handen...bra setups för honom!! Visst gå all-in med JJ med ca 10 mille är ju dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Vilken jävla turfi**a mmm, otroligt. Alltid den bättre handen eller så drar han ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Det ledsamma är att just det där JJ mot QQ känns rätt mycket hur vi spelar hemma hos mig på måndagkvällar. Alltid jag som har JJ och alltid jag som tänker: "Vafan gjorde jag sådär för?? Jag hade ju masssa chips och dumskallen med QQ har ju limpreraisat med QQ fyra gånger innan". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Då vart Lee ute ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Säg vad man vill om att gold har tur med korten, men det var Lee som får skylla på sig själv för att åka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Han tar upp 3 platser med alla hans marker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Känner igen JJ mot QQ .. Är inte detta tredje gången?? Det osar fusk lång väg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts