Nocturnal5 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Han synade ruskigt snabbt där. AA/KK fanns tydligen inte med på kartan? Rätt sunkigt spel iaf. Nu break på 90 min, blir nog sängen för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Säg vad man vill om att gold har tur med korten, men det var Lee som får skylla på sig själv för att åka ut. Precis för Jaime Gold´s blixtsyn med QQ för ytterligare 10 mille, utan att fundera 1 sekund det är ju givet eller hur?!? lol Visst inte lika dåligt som att gå in med JJ men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Säg vad man vill om att gold har tur med korten, men det var Lee som får skylla på sig själv för att åka ut. Hur skall han komma undan??? Det går väl aldrig att lägga JJ där??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Men det är ju smått otroligt att han lyckas sitta med bättre händer hela tiden... LOL Bara att buga och bocka. Gold skulle kunna spela mörkt hela tiden och säkert vinna iaf! LOL Vilken känsla det måste vara att sitta med den stacken som Gold har nu... han lär väl inte spela mindre händer nu Tycker nästan synd om de andra... även om de redan är mångmiljonärer allesammans hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har gold en pakt med spelgudarna? Jag har aldrig sett en människa med sådan tur tre dagar på raken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 JJ på handen är trots allt en mkt bra hand.. Ca 85% chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuperApan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Har inte riktigt hängt med i svängarna senaste timmarna. Hur långa är pauserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Säg vad man vill om att gold har tur med korten, men det var Lee som får skylla på sig själv för att åka ut. Hur skall han komma undan??? Det går väl aldrig att lägga JJ där??? Jo, han hade ju 10 mille kvar. Vad ska han slå med JJ? Gold bluffar inte chip tvåan så. GOld måste syna om Lee går all in så man vet att gold har riktigt bra när han raisar 4 mille. Limp o sen sån reraise. Sen syntes hur jäkla ivrig Gold var. Fumla med chips osv. Enda chansen han har med jj är ju mot ak. Ne med 10 mille kvar borde han ju definitivt folda. Tror han är riktigt besviken på sig själv faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 JJ på handen är trots allt en mkt bra hand.. Ca 85% chans Jo men man kan inte stirra sig blind på handen, det syntes ju hur tydligt som helst att GOld hade stål. Han hade ju kasst pokerface där. Trodde inte det var så "svagt" som qq. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 JJ på handen är trots allt en mkt bra hand.. Ca 85% chans Jo men man kan inte stirra sig blind på handen, det syntes ju hur tydligt som helst att GOld hade stål. Han hade ju kasst pokerface där. Trodde inte det var så "svagt" som qq. OK nu ser jag inte på eventet, utan använder mig av bloggarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 jaha, ska man lägga sig nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 jaha, ska man lägga sig nu eller? och göra vad, sova? Bara och vara uppe hela dagen och lägga sig lite tidigare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 >webbsmurfen du har PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 jaha, ska man lägga sig nu eller? och göra vad, sova? Bara och vara uppe hela dagen och lägga sig lite tidigare ikväll. Men jag ahde ju tänkt o festa idag. Ehh skitsamma, jag lider endå av insomnia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 jaha, ska man lägga sig nu eller? och göra vad, sova? Bara och vara uppe hela dagen och lägga sig lite tidigare ikväll. Men jag ahde ju tänkt o festa idag. Ehh skitsamma, jag lider endå av insomnia. Bra då blir det en billig fylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag satt bara och väntade på att Lee skulle göra ett sådant där misstag. Det kändes som han var den klart svagaste och sämsta spelaren på finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... Kan det vara en 30 min tills det börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 >webbsmurfen du har PM! Svarade på ditt PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma...Kan det vara en 30 min tills det börjar igen? 60 minuter, 07:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Skall nog vara en toffel... Skall följa min fru till bussen.. Kommer in senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 tilt, datorn hade uppdaterat ngt så den fråga var 5e minut om jag ville starta om den. till slut missa jag under pausen o då starta den om igen o därmed kan jag inte kolla gratis ppv. det funkar fan bra utan hålkameror ju, trodde inte det skulle vara så bra. nu blir det riktig poker även om man skulle vilja se några tuffa händer, fast dem lär man ju få se senare o då vet man om ens reads var bra el inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma...Kan det vara en 30 min tills det börjar igen? Faktiskt 59 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag lyckades få helskärm på ppv:n där ett tag, men så var jag tvungen att starta om datorn och nu är det omöjligt att få det till helskärm igen.. TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 mitt stängdes också rosen, men jag kunde komma in igen efter andra försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts