Gå till innehåll

Hjälp katastrofoffren i Asien!


strutter

Recommended Posts

Kul att se många hjälpa till :)

 

Någon som såg framsidan på Thailands dagstidning som dom visade i TV nyss?. En stor bild på en liten blond pojke från Luleå, kanske inte äldre än 6 år, helt ensam i ett främmande land, som med tom blick står med en skylt där det står

 

"Help! Missing parents and two brothers" :cry:

 

Inte svårt att övertala sig själv att hjälpa till med ett bidrag då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 124
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att se många hjälpa till :)

 

Någon som såg framsidan på Thailands dagstidning som dom visade i TV nyss?. En stor bild på en liten blond pojke från Luleå, kanske inte äldre än 6 år, helt ensam i ett främmande land, som med tom blick står med en skylt där det står

 

"Help! Missing parents and two brothers" :cry:

 

Inte svårt att övertala sig själv att hjälpa till med ett bidrag då...

 

Ja, den pojken och han mannen från Sri Lanka, var det så? Han som förlorat fru, fyra döttrar och alla sina barnbarn gör ju att det rycker i plånboken.

Jag har inte mycket, men jag ska se vad jag kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att det blir ganska lyckad insamling hittills. Efter att ha kikat lite på nyheterna tycker jag dock att vi skickar iväg stålarna redan på tisdag den 4:e. Då har vi samlat under en vecka och alla som surfar på Pokerforum.nu har då redan haft chansen att vara med på vår insamling. En gång i veckan är väl alla in på forumet...

 

Kanske bara jag som tycker så eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in dagens vinst (min bästa hittills), $225 till Röda Korset istället. (Du kan ge ditt bidrag via pg 900 800-4. Märk talongen "Flodvågornas offer".)

 

Så går pengarna bara till dom behövande... tyvärr måste jag säga att Radiohjälpens stålar sprids lite för mycket därav mitt val.

 

Game on... alla mina vinster resten av detta år går till samma pg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in dagens vinst (min bästa hittills), $225 till Röda Korset istället. (Du kan ge ditt bidrag via pg 900 800-4. Märk talongen "Flodvågornas offer".)

 

Så går pengarna bara till dom behövande... tyvärr måste jag säga att Radiohjälpens stålar sprids lite för mycket därav mitt val.

 

Game on... alla mina vinster resten av detta år går till samma pg.

 

Härligt!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in dagens vinst (min bästa hittills), $225 till Röda Korset istället. (Du kan ge ditt bidrag via pg 900 800-4. Märk talongen "Flodvågornas offer".)

 

Så går pengarna bara till dom behövande... tyvärr måste jag säga att Radiohjälpens stålar sprids lite för mycket därav mitt val.

 

Game on... alla mina vinster resten av detta år går till samma pg.

 

Otroligt starkt MG! All heder åt dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanon, hittills ca:10250 kr fån detta forum. Skit bra.

kanske någon av er som spelar mycket på 24h kan informera om vårat projekt och be dom matcha vårat belopp den 4 jan.

Vi tittar på något liknande just...

 

Det vi har i tankarna är en turnering där hälften av potten går till Rödakorset och 24h lägger lika mycket, får svar om det funkar tekniskt imorgon - hoppas verkligen det går! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...