eurythmech Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Hur slutade det då? Alla tre svenskar vann plats. Citera
Sommar Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Har inte Partypoker några EPT satelitter? Citera
eurythmech Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Har inte Partypoker några EPT satelitter? Jag vet inte, logga in och kika? Citera
Sommar Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Har inte Partypoker några EPT satelitter? Jag vet inte, logga in och kika? Haha, jo visst var lite otydlig, men det var mer ett "varför har dom inte det, jag hittar inga iaf". Citera
G_Z Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Helvetes jävla isbjörnsanus, var ett coinflip ifrån att vinna Barca-paketet idag på fiskeverest.Riggen är stor. Det enda man kan göra nu är att supa sig medvetslös och svära åt riggmästarn. Sovit gott? Du slipper ju krångla med flygbiljetter iallafall. PS Att spela potter med AKo är ju lite optimistiskt kanske DS. Citera
garpen Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Kommer antagligen åka till Barcelona och spela då jag får ett EPT-paket istället för BAPT... Citera
hnat Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Men tilta mig, kom precis på att jag glömt avregistrera mig från Barcelonakvalet på B2B i onsdags. Grina. Citera
Recommended Posts