Gå till innehåll

Polls i Studier, förslag om poll i varje boktråd!


Recommended Posts

POLLS i gruppen Studier - Förslag om poll i varje boktråd

 

Hej,

Efter att ha noterat att Nusseman skapat polls (mycket gott initiativ) i samband med recensioner på ett urval omåttligt populära pokerböcker har jag en förfrågan.

 

Skulle det inte vara en god idé att förse samtliga bokspecifika trådar med en poll med lämplig skala (glöm bara inte alternativet "Ej läst", för när folk kan rösta, så kommer de rösta). Det är något jag skulle uppskatta mycket och tänker spontant mest "varför inte?". Standardiserade polls!

 

I samband med de nyskapade recensionstopics ökar trafiken till poker.se kan jag tro, det är bra. Samtidigt blir det väl i princip dubletter av trådar för de specifika böckerna, för hur kan diskussionerna kring recensionerna av böckerna rimligen hållas ifrån diskussionerna om själva böckerna? Just jag tror att det gör det svårare för användarna på forumet.

 

Vore det inte en finare idé att lägga polls i varje tråd och när det finns spännande recensioner göra en fet edit på förstainlägget och klunsa dit länk till recension och kanske fixa ett suffix i topicnamnet a la "mit ein recension" eller liknande?

 

PS. Den verkligt flitige anpassar sin poll efter typ "Ej läst", 1-Lågnivå, 1-Highroller, 2-Lågnivå, 2-Highroller etc

 

Nog från mig, hoppas jag inte trampade någon på tårna.

 

/ anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...