Sniffe54 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Hur kommer jag i kontakt med den, e-mail? Har inte klienten längre skall bara komma i kontakt med support. För när jag skall logga in och casha ut står det bara "This user is not activted" Citera
hf89fc Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 är väll bara att maila support@heypoker.com Citera
toppace Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 snabbare, bättre och effektivare är att att skicka ett pm till "HEYJOHAN". lycka till! /Toppace Citera
lfx Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Dom har även MSN-support på support@heypoker.com Citera
Adam West Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 snabbare, bättre och effektivare är att att skicka ett pm till "HEYJOHAN". lycka till! /Toppace Mjaa. Tog över en vecka att få svar från honom sist jag försökte skicka ett PM så jag sket i det. Tar ca 20 min från supporten. Citera
HeyJohan Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Adam West: Jag är ledsen att du fick vänta så länge på svar. Fångade mig mitt under semestern. I alla andra fall ska du ha svar inom 24 timmar. Mvh Johan Citera
Sniffe54 Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Vad snälla och fina ni är! Citera
Adam West Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Adam West: Jag är ledsen att du fick vänta så länge på svar. Fångade mig mitt under semestern. I alla andra fall ska du ha svar inom 24 timmar. Mvh Johan Aha... Citera
Recommended Posts