Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tror det finns intresse för ett 25-50NL spel.

Ska vi kika på ngt datum?

Kejan, pratade du med Ariados och Totti ang 25-50?

Eftersom MoeTG är helt nyreggad och skrev sitt första inlägg i vårat forum så har jag svårt att tro att det är den riktiga Terroristen. 8-)

Man e ju skeptiker lixom.

Postad

nej har inte ringt dom tomtarna.... somna visst istället :oops:

Om det nu är terroristen får man väl gratulera till miljon plusset idag...

Kan tänka mig att spela 100-200 men då vill jag att vi ska vara 4 personer eller nåt iallafall och det är ju det som är problemet... HU går inte det är jag för dålig på för att spela så högt. Vet inte om det finns några från linköping, vimmerby eller nåt som kan tänkas vilja spela??

/kejan

Postad

jag är mkt sugen på lite cash game nu i veckan... är bara här på besök under denna veckan hos min kusin Jessica (kärringen)... skulle vara roligt att spela lite cash game med några lite bättre så man får sig en rejäl utmaning ;)

• 2 months later...
Postad
Jag är absolut på när det gäller 25/50 eller liknande. Vore ju såklart sketakul om man kunde växla mellan Omaha och Texas, då jag suger rätt hårt på Texas.

Mkt bra.

Ska vi försöka ordna detta nån kväll framöver?? Självklart kan vi variera mellan spelen isådantfall...

Kan försöka fixa lite folk utifrån isådantfall..

Postad

Har pratat lite med "punkrock kid" från norrköping och han lät sugen... Han skulle höra med sina kompisar (kan tänka mig att det är bla oggeking, mrdawwe, dustinz)

Han tyckte 15-30 var lagom och jag instämmer... och jag skulle höra av mig när vi bestämt ett ev. datum.. så vad säger ni??

En lördag tycker jag e bäst iallafall...