MoeTG Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 finns det? runt 100-200 sek nl? moe/theterrorist Citera
Mjukis Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 100/200 kör vi första timmen som lite uppvärming, sedan går vi på $200/$400, inga konstigheter. För att svara på din fråga; ja, men inte runt 100-200 utan runt 10 Citera
phe23 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 du får väl fixa ett 100-200 spel tomte per=) om det nu finns folk som vill spela det ! ska du till v-vik snart moe eller? Citera
Mjukis Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag tror det finns intresse för ett 25-50NL spel. Ska vi kika på ngt datum? Kejan, pratade du med Ariados och Totti ang 25-50? Eftersom MoeTG är helt nyreggad och skrev sitt första inlägg i vårat forum så har jag svårt att tro att det är den riktiga Terroristen. Man e ju skeptiker lixom. Citera
fannys Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 nej har inte ringt dom tomtarna.... somna visst istället Om det nu är terroristen får man väl gratulera till miljon plusset idag... Kan tänka mig att spela 100-200 men då vill jag att vi ska vara 4 personer eller nåt iallafall och det är ju det som är problemet... HU går inte det är jag för dålig på för att spela så högt. Vet inte om det finns några från linköping, vimmerby eller nåt som kan tänkas vilja spela?? /kejan Citera
Billyboy Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 jag är mkt sugen på lite cash game nu i veckan... är bara här på besök under denna veckan hos min kusin Jessica (kärringen)... skulle vara roligt att spela lite cash game med några lite bättre så man får sig en rejäl utmaning Citera
Mjukis Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 hehe, vad har kejan o kärringen sagt nu? Lätta pengar i klubben? Lite 5-10 NL (max 2000) imorgon kväll runt 20-21 på klubben? Citera
x_totti_x Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag är absolut på när det gäller 25/50 eller liknande. Vore ju såklart sketakul om man kunde växla mellan Omaha och Texas, då jag suger rätt hårt på Texas. Mkt bra. Citera
fannys Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Jag är absolut på när det gäller 25/50 eller liknande. Vore ju såklart sketakul om man kunde växla mellan Omaha och Texas, då jag suger rätt hårt på Texas. Mkt bra. Ska vi försöka ordna detta nån kväll framöver?? Självklart kan vi variera mellan spelen isådantfall... Kan försöka fixa lite folk utifrån isådantfall.. Citera
Mjukis Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Jag kan vara eran duktiga dealer som riggar händer titt som tätt.. fördel den som dricksar mest Citera
fannys Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 hehe.. in å klonk istället å var med Citera
fannys Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Har pratat lite med "punkrock kid" från norrköping och han lät sugen... Han skulle höra med sina kompisar (kan tänka mig att det är bla oggeking, mrdawwe, dustinz) Han tyckte 15-30 var lagom och jag instämmer... och jag skulle höra av mig när vi bestämt ett ev. datum.. så vad säger ni?? En lördag tycker jag e bäst iallafall... Citera
Mjukis Postad 9 November , 2006 Rapport Postad 9 November , 2006 Bestäm ett datum så ska vi ordna en bra kväll för er haj stejks killar Citera
Recommended Posts