Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, visste inte var detta inlägg skulle vara så det hamnade här.

Party frös igår när jag spelade deras Sunday Million. Hade unefär dubbla avergae vilket motsvarade 2.8 % av chipsen. Vilket motsvarar $30 000 prispoolen. När det började fungera igen hade jag missat två blindlevlar blivit av med chips och samtidigt hade average hunnit komma ikapp mig.

Ska man göra någon åtgärd?

Begära något?

Postad

japp, skriver i raibird tråden lite om detta, jag åkte som sagt som 621(tror jag), men spelade itne en hand sen det var 752 pers kvar.. då det började att frysa, självklart satt det ett snille och tog alla blinds när jag sedan startat om clienten...

Postad
Vad ska du göra för åtgärd och vad ska du begära.

Jag låg bra till och hade 2.8 $ av alla chips i spel med 750 kvar. Kan inte bara låta det gå förbi en.

vad slutade du för placering?, jag hade bara 17K när spelet "pausade" (några snodde blindsen), så jag åkte ju ut ganska snabbt. Jag har ringt tipp supporten, dem sa att jag skulle ringa om 48 Timmar då skulle dem ha bättre koll på vad som hade hänt.(förväntar mig ingenting egentligen), jag har mailat och fått svaret att jag inte kommer att få nånting för problemet och att jag enbart får 321$ för placeringen jag slutade på. Allt detta är rätt humor egentligen... nåra snor blinds från ickespelande, kommer långt får "massa" pengar, menas nåra som har otur inte kan spela och åker ut på lägsta "pengar-nivån"

Postad

Låg på dubbla average med 2.8% av chips vilket motsvarar 30 000$ av pricepool vid tillfället. Fick erbjudande att sälja plasterna och folk ville köpa %. Så min plats var värd mycket. Slutade med att jag missade en massa och hamnde på en rutten 490 plats.

Känner att jag måste ha en ersättning då min plats var värd massor när krånglet började.

Råd tages gärna emot

Postad
Ta kontakt med användare PartyPoker här på forumet, han representerar PartyPoker i supportfrågor.

hur söker man på en användare så man kan skicka PM till den?, klickar man på medlemmar så går det ju inte att hitta den man letar efter...

Postad
Ta kontakt med användare PartyPoker här på forumet, han representerar PartyPoker i supportfrågor.

hur söker man på en användare så man kan skicka PM till den?, klickar man på medlemmar så går det ju inte att hitta den man letar efter...

Gå in på "Privata meddelanden" och skriv ett nytt bred.

Sen som namn/användare skriver du PartyPoker.

MVH

//KF