SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Allmänt: Mitt namn är xxxxxx och är 19 år gammal. Slutade skolan nu i Juni och tänkte att jag skulle ge pokern en chans. Har större delen av min pokerkarriär lirat SnGs men har alltid försökt blivit en bra cashgame spelare med smärre framgångar. Nu har jag allafall bestämt mig för att det är SnGs jag ska lira Eftersom jag inte har något jobb så har jag ganska mycket tid på mig att spela. Jag kommer att börja med att spela 27$ turbo SnG på stars. Kommer nog säkerligen lira lite billagre turneringar och försöka kvala in till Söndagsturneringarna med... Kommer casha ut en del av min BR och spara 2700$, d.v.s 100 inköp för 27$ SnG... Det där med att ha 30 inköp har jag aldrig förstått mig på. Jag har mest kört efter 50 inköp.. Sen endag så läste jag på 2+2 om en snubbe som hade en 65 inköps drops på 200$ SnG, så då tänkte jag att lika bra att ha 100 inköp så man är på den säkra sidan.. Hjälpmedel Jag har tourney manager som jag kommer använda flitigt och kommer visa bilder här på grafer därifrån. Sen har jag även PO pch PT som jag inte vet om jag kommer använda. Känns inte speciellt nödvändigt för SnGs... BR krav Kommer att kö efter 100 inköp rakt av. Eventuelt så kommer jag skotta på en nivå upp lite ibland, och eventuelt så kan BR kraven att öka för högre nivåer... Mål för detta året *Bli etablerad på ~100$ SnG *Bli bekväm med den nivån jag spelar *Skita i BB. för jag vet att det jämnar ut sig *Koppla bort pokern när jag inte lirar Har ni några frågor så är det bara att fråga på Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Mål för Augusti *Bli bekväm med att 8-tabla (Kommer lira i set) *Ha en ROI på över 10%. *Ha flest 1:a och 3:e platser. *Spela MINST 40 SnG varje dag. *Casha ut 500$ om jag plussar mindre än 3K$, casha ut 1K$ om jag plussar mer än 3K$. Citera
eurythmech Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Hej! Ser ut som en lovande dagbok, välstrukturerad! Vi lär säkerligen hinna bråka en del på $27 innan månaden är slut Vad nickar du? Är du säker på att du inte kommer ha nytta av PT/PO förresten? Tycker det är jätteviktigt när man flerbordar att se vilka som man med fördel kan straffa när dom limpar, eller vara till stor hjälp när man hamnar i marginella vik/ställ blindförsvarsituationer. Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Hej! Ser ut som en lovande dagbok, välstrukturerad!Vi lär säkerligen hinna bråka en del på $27 innan månaden är slut Vad nickar du? Är du säker på att du inte kommer ha nytta av PT/PO förresten? Tycker det är jätteviktigt när man flerbordar att se vilka som man med fördel kan straffa när dom limpar, eller vara till stor hjälp när man hamnar i marginella vik/ställ blindförsvarsituationer. Mitt nick kommer jag behålla hemligt, vill inte blotta mig totalt Det där med PT är nog sant, hur fungerar PT+PAHud till stars? Citera
eurythmech Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Mitt nick kommer jag behålla hemligt, vill inte blotta mig totalt Fegis! Det där med PT är nog sant, hur fungerar PT+PAHud till stars? Det funkar utmärkt! Med den senaste patchen (1.13j eller nåt sånt) av PAHUD fungerar det utmärket i kombination med förminskning av bord. Jag kör i nuläget bara #hands, PFR och VPIP, det funkar bra. Citera
Djens Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Gissningsvis är det här DaPines nya dagbok Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Gissningsvis är det här DaPines nya dagbok No comments Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fick nyss reda på att det finns T$/W$ marknader, vilket gör att man i princip får minst 25% RB om jag inte räknat helt tokigt.. Nån som har tips på sånna marknader? Citera
Gäst Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Hehe SnGgrindaren, kunde du inte kommit på något bättre din gamla räv Lycka till iaf! Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Hehe SnGgrindaren, kunde du inte kommit på något bättre din gamla räv Lycka till iaf! hehe, tackar Citera
joeki Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Lycka till! Även om jag gissar på att dagboken håller högst en vecka Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Lycka till! Även om jag gissar på att dagboken håller högst en vecka tackar! Lovar för mig själv att jag ska lira 1000 SnG på stars, sen utvärdera, om jag avbryter dagboken eller sng grindandet innan det så tar jag 1 månads uppehåll... Citera
Ruterkung Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Varför gjorde du ett nytt konto egentligen? Du förlorar ju bara läsare = mindre tips. Inte många som går in i en helt ny spelares dagbok. Iofs så vet väl de flesta att du är da****87 men ändå? Citera
eurythmech Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 ptja....så mycket som att det inte var nån nykomling till forumet fattade man ju Men nej...jag fattar inte varför man skapar nya konton. Trivs man inte med den bild man har gett folk av sig själv? Citera
SnGGrindaren Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 ptja....så mycket som att det inte var nån nykomling till forumet fattade man ju Men nej...jag fattar inte varför man skapar nya konton. Trivs man inte med den bild man har gett folk av sig själv? Den bilden jag gett av mig själv är jag nöjd med, sån som jag är Anledning är att jag har gjort typ 6 dagböcker med det kontot, tänkte det fick räcka med det, sen så var det ju inte meningen att min täckmantel skulle röjas så enkelt, men ni såg igenom mig Nu har jag allafall börjat om från början: Nytt pf konto, ny dagbok, ny BR, ny databas på tourneymanager... Citera
Mogge13 Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Lycka Till! Hej! Ser ut som en lovande dagbok, välstrukturerad!Vi lär säkerligen hinna bråka en del på $27 innan månaden är slut samma här, halva pf lirar på den nivån nu känns det som Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Tack för alla lyckoönskningar Softar lite på fulltilt idag. Spelar SnG, några mindre turrar och satteliter till 200K$... Spelade precis 4 st sng, vinst i 3 av dem Citera
Gäst Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Tack för alla lyckoönskningar Softar lite på fulltilt idag. Spelar SnG, några mindre turrar och satteliter till 200K$... Spelade precis 4 st sng, vinst i 3 av dem Skulle koll layouten på Full Tilt och jag gick in på ett SNG-bord och vem ser jag där om inte dapine A6 vs 44, skönt med A på river Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Tack för alla lyckoönskningar Softar lite på fulltilt idag. Spelar SnG, några mindre turrar och satteliter till 200K$... Spelade precis 4 st sng, vinst i 3 av dem Skulle koll layouten på Full Tilt och jag gick in på ett SNG-bord och vem ser jag där om inte dapine A6 vs 44, skönt med A på river hehe, japps Men han drog splitten handen innan så var värd den Citera
Gäst Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Tack för alla lyckoönskningar Softar lite på fulltilt idag. Spelar SnG, några mindre turrar och satteliter till 200K$... Spelade precis 4 st sng, vinst i 3 av dem Skulle koll layouten på Full Tilt och jag gick in på ett SNG-bord och vem ser jag där om inte dapine A6 vs 44, skönt med A på river hehe, japps Men han drog splitten handen innan så var värd den Ja, jobbig turn där. Citera
Gäst Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Spelar du turbo eller vanliga på Full Tilt? Under viken blindsperiod börjar du öppna upp spelet för att stjäla osv? Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Spelar du turbo eller vanliga på Full Tilt? Under viken blindsperiod börjar du öppna upp spelet för att stjäla osv? turbo hmm, inte riktigt tänkt på när det är jag börjar stjäla, brukar bli SH rätt snabbt, då börjar jag stjäla riktigt ordentligt Citera
SnGGrindaren Postad 6 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Haft lite oflyt i SnGs nu, men bara att ta, hade flyt i början, jämnar alltid ut sig I 8.5K$ garren har jag 4.8K, avg är 8K, men blindsen ligger bara på 120/240 så det är helt lugnt. Spelar också 2 st sateliter till 200K$ just nu, och en 3:e startas snart, i ena har jag 6.8K med 100 pers kvar och 32 vinner plats.. I den andra har jag ca 2.4K, men länge kvar... Citera
Wiznakh Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 HAHA! IGEN! laste i din gamla dagbok och sag att du nickat om. Behovde inte ens borja lasa for att se výlken som var din. Turkiet ar varmt, ses om 1.5 veckor. Kyss. Citera
Recommended Posts