illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Vad säger dom när dom ringer? pratar dom engelska eller? Lite RP - Myssion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Vad säger dom när dom ringer? pratar dom engelska eller? Lite RP - Myssion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 61 som kollat, ingen som vet? "A phone call with a customer service representative is required to activate your account." Alla måste väl ha gått igenom detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 61 som kollat, ingen som vet? "A phone call with a customer service representative is required to activate your account." Alla måste väl ha gått igenom detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 De pratar engelska och frågar om dina personuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 De pratar engelska och frågar om dina personuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Dom ringer och konfirmerar och hälsar välkommen. På engelska. Inget farligt alls /Lite sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Dom ringer och konfirmerar och hälsar välkommen. På engelska. Inget farligt alls /Lite sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Dom ringer och konfirmerar och hälsar välkommen. På engelska.Inget farligt alls okok. Tur det sså dom inet ringer o mordhotar eller nåt:P Aja, var nyfiken så jag vet vad som väntar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Dom ringer och konfirmerar och hälsar välkommen. På engelska.Inget farligt alls okok. Tur det sså dom inet ringer o mordhotar eller nåt:P Aja, var nyfiken så jag vet vad som väntar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Secret question vill de ha svar på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Secret question vill de ha svar på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 regga mig för några veckor sen och har fått ut pengar från neteller till banken, har inte pratat med någon..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 regga mig för några veckor sen och har fått ut pengar från neteller till banken, har inte pratat med någon..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Inget att vara orolig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Inget att vara orolig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29211 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_oscar Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29211 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Registrera konto idag på neteller...Och missade informationen om att jag var tvungen och verify my bank account innan jag skulle överföra pengar till neteller kontot...Sen skicka jag pengar till neteller från mitt pokerkonto...Kommer dem o komma? Eller är det kört nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2006 Secret question vill de ha svar på.... Det var en riktig kalldusch för mig det, jag brukar skriva svaren ungefär som "dfrhswerutgswpgi" för att ingen ska kunna nyttja det hela för att få ut mitt pass. Men av nån tursamn anledning hade jag svarat seriöst denna gången och det hela blev lite jobbigt när jag försökte förklara för supporten att jag inte hade en aning om vad frågan skulle vara eftersom jag bara skrev mumbo jumbo, men det löste sig i alla fall tillslut när hon jag pratade med övertygade mig om att det inte var ett mumbojumbo svar jag hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casparus Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Attans, jag har också skrivit typ "hfjfhf". Hur åtgärdar man detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Attans, jag har också skrivit typ "hfjfhf". Hur åtgärdar man detta? Jag hade liknande problem. Det gick att åtgärda, det tog bara längre tid och fler telefonsamtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Prova att svara såhär när de frågar: "What was your mother's maiden name?" "gibberish" Det kanske de köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Insom Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Dom säger: "What was your nickname in High school?" och du svarar: "Well, I had alot of nicknames: Pizzaface, chubbybubby, fatass, inbread bob, Sir fatalot, no good for nuttin' punkass, wideass, shithead, ducebag, nerd, four eyes, Bobolit" "Hmm..yes sir..we only need the one you entered on your application" "Oh...It's Danny Pocket, Little Danny Pocket" ".....Thank you, sir" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Sir fatalot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts