jaroiten Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 18-22 kommer nog att "vinna", 23-27 kommer tvåa och sen är det väl dött lopp mellan icke myndig och 28-32. Citera
Agent Cooper Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vilket alternativ väljer man om man t ex är 45 år och omyndigförklarad pga gravt förståndshandikapp? Citera
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vilket alternativ väljer man om man t ex är 45 år och omyndigförklarad pga gravt förståndshandikapp? 43-47 Det är fortfarande hans/hennes ålder sen kan han/hon skriva en kommentar här i tråden! MVH //KF Citera
BOGiS Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vilket alternativ väljer man om man t ex är 45 år och omyndigförklarad pga gravt förståndshandikapp? 43-47 Det är fortfarande hans/hennes ålder sen kan han/hon skriva en kommentar här i tråden! MVH //KF Spot on ! Eftersom "icke myndning" fick representera alla under arton så blir det 43 till 47 – ser det dock som mindre troligt att den minoriteten finns representerad då de har förmyndare såvitt jag vet – får bla inte handskas med pengar och internet Citera
Goatse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan vad skönt att fortfarande kunna klicka alternativet som är yngst! Är 21, 22 om 1 månad. Citera
Goatse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan vad skönt att fortfarande kunna klicka alternativet som är yngst! Är 21, 22 om 1 månad. Citera
hnat Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan vad skönt att fortfarande kunna klicka alternativet som är yngst! Är 21, 22 om 1 månad. Så om man är "icke myndig" är man alltså...äldre än 22? Citera
hnat Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Fan vad skönt att fortfarande kunna klicka alternativet som är yngst! Är 21, 22 om 1 månad. Så om man är "icke myndig" är man alltså...äldre än 22? Citera
Goatse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Ojsan. Jag borde nog omyndigförklaras Citera
Goatse Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Ojsan. Jag borde nog omyndigförklaras Citera
devalanteriel Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Vad ska jag moderera? Tråden är ju delad. Citera
variance_beta Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Vad ska jag moderera? Tråden är ju delad. Jo, jag upptäckte det när jag skrivit mitt inlägg i denna tråd och därför ändrade jag mitt inlägg till den lätt ironiska allitterationen; "Moderera mera" Citera
Henkeman Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 28-32, ett svar jag kan stå för ett tag till Citera
loka2 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Vilket alternativ väljer man om man t ex är 45 år och omyndigförklarad pga gravt förståndshandikapp? riktigt svårt men jag tror tyvärr inte att man har poker som intresse då och hänger på ett forum, men min röst faller under "icke myndig" Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Inte helt oväntat att det är en massa kids här och Henkeman du till hör faktiskt dem Tror TF håller med mig eftersom han är den äldsta jag känner näst efter tomten Citera
TotalFarsa Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hehe Cheunce, well, här höll jag på att skriva nåt tyket men eftersom du hotar att banna mig om du-vet-vad-händer så är det lika så bra att jag håller god min F.ö var det väldigt skönt att känna sig medelålders. 28-32 for teh win! Även om det skulle vart nice att vara 20 igen med allt vad det innebar av partande, brudar och frihet så är det otroligt skönt att man äntligen har börjat settla sig här i livet. Kombi, unge, villa, allt snart avklarat liksom Öh, Cheunce, vad tusan handlade tråden om egentligen /TF Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 F.ö var det väldigt skönt att känna sig medelålders. 28-32 for teh win! Ehh då till hör du ju kidsen ändå. Måste vara skägget som gör att du ser äldre ut Öh, Cheunce, vad tusan handlade tråden om egentligen Tror det handlar om hur mycket kids det egentligen finns här Citera
Sactodian Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Jag fyller 30 i år... fy fan vad tiden går snabbt... känns som igår man satt på sitt sunkjobb som jag hade (ett skitjobb alltså).. det var några lirare som var runt 30... Jag själv var lite över 20 då och tänkte fy fan vilka loosers och gamla gubbar, nära tretti år... Nu sitter man här själv och är snart 30 år! Iof så har jag hunnit med lite saker som man skall ha gjort när man är 30, t.ex. varit sambo, ägt min egna bil, etc... men ändå... tiden går, fysiskt känner jag ingen skillnad mot 20 men jag skulle ändå vilja vara där Citera
Recommended Posts