Gå till innehåll

Hur gammal är du?


BOGiS

Hur gammal är du ?  

368 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur gammal är du ?



Recommended Posts

Vilket alternativ väljer man om man t ex är 45 år och omyndigförklarad pga gravt förståndshandikapp?

 

43-47

 

Det är fortfarande hans/hennes ålder sen kan han/hon skriva en kommentar här i tråden!

 

MVH

//KF

 

Spot on !

 

Eftersom "icke myndning" fick representera alla under arton så blir det 43 till 47 – ser det dock som mindre troligt att den minoriteten finns representerad då de har förmyndare såvitt jag vet – får bla inte handskas med pengar och internet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hehe Cheunce, well, här höll jag på att skriva nåt tyket men eftersom du hotar att banna mig om du-vet-vad-händer så är det lika så bra att jag håller god min :heart:

 

F.ö var det väldigt skönt att känna sig medelålders. 28-32 for teh win! Även om det skulle vart nice att vara 20 igen med allt vad det innebar av partande, brudar och frihet så är det otroligt skönt att man äntligen har börjat settla sig här i livet. Kombi, unge, villa, allt snart avklarat liksom :D

 

Öh, Cheunce, vad tusan handlade tråden om egentligen ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fyller 30 i år... fy fan vad tiden går snabbt... känns som igår man satt på sitt sunkjobb som jag hade (ett skitjobb alltså).. det var några lirare som var runt 30... Jag själv var lite över 20 då och tänkte fy fan vilka loosers och gamla gubbar, nära tretti år... Nu sitter man här själv och är snart 30 år! Iof så har jag hunnit med lite saker som man skall ha gjort när man är 30, t.ex. varit sambo, ägt min egna bil, etc... men ändå... tiden går, fysiskt känner jag ingen skillnad mot 20 men jag skulle ändå vilja vara där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...