Gå till innehåll

Kiwi alt. Hollywood Poker - 100% till $500


Vete

Recommended Posts

Hjälp!

 

Precis betat av Full tilt och PokerLoco. Två bra ~$500 bonusar (tips). Nu dags för Kiwipoker eller Hollywoods $500.

 

Om jag fattat tabellerna på bonuswhores rätt är Kiwibonusen någon enklare än Hollywoods, men båda är hyfsat enkla på NL100 och NL200 nivå? Har ingen erfarenhet av iPoker network där Kiwi finns. Har någon spelat där, hur är trafiken, nivån på spelet etc? Har någon tagit den bonusen?

 

Kommentera gärna, annars blir det Hollywood.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelet på NL/PL50- borden varierar stort på HP, men det finns alltid någon eller några som du kan plocka lätta pengar från (om du inte har en tendens att ständigt bli utdragen). Det går alltid att hitta några bord med hyfsade snittpotter och flop%. Går du ner till PL/NL25 hittar du ännu mer fisk. Kan tyvärr inte säga så mycket om PL/NL100, då jag ännu inte har försökt att etablera mig på den nivån. En generell regel för HP är dock att PL- borden alltid är lösare än NL- borden. Intressant, men samtidigt lite förbryllande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en fråga angående HWP ..

 

jag tänkte deposita med VISA men det verkar inte som man kan casha ut med VISA. om man tar en check, hur jobbigt blir det att cleara den i sverige?

 

någon med erfarenhet, fakta?

 

Jag körde bara visa tidigare, men testade neteller och det är ingenting jag ångrar. Helt underbart smidigt. De tar lite avgifter, men det är bara mellan ditt konto och neteller, inte när du skickar mellan neteller och pokersiter. Allt går snabbare och smidigare och inget strul. Hittils iallafall. Angående check så har jag bara testat det en gång (inte i pokersammanhang), det var bara att gå in på din bank och casha in den. Fick pengarna instant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...