kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Varför är Mr. Stahl avstängd? =/ MVH //KF Citera
bluffsyn Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 inte för att han är en dryg fjant då? Citera
lfx Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Kanske. Jag har inte bannat honom iaf. Citera
Smitaren Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Autobannen. Tydligen tycker inte systemet om att man skapar en tråd i pokerklubbsgruppen om kommande turnering och därefter uppdaterar en existerande programtråd med länk till nämnd turnering. inte för att han är en dryg fjant då? Tydligen inte! /Stahl Citera
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Autobannen. Tydligen tycker inte systemet om att man skapar en tråd i pokerklubbsgruppen om kommande turnering och därefter uppdaterar en existerande programtråd med länk till nämnd turnering. inte för att han är en dryg fjant då? Tydligen inte! /Stahl You'll be back! MVH //KF Citera
Nusseman Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Öppnade Stahls konto. QoS får ta en titt på autobannern när han kommer hem Citera
Nusseman Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Öppnade Stahls konto. QoS får ta en titt på autobannern när han kommer hem Citera
Stahl Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Öppnade Stahls konto. QoS får ta en titt på autobannern när han kommer hem Tack tack Citera
Stahl Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Öppnade Stahls konto. QoS får ta en titt på autobannern när han kommer hem Tack tack Citera
Smitaren Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Stahl bannad igen av autobannern. Citera
Stahl Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag väntade ändå två minuter den här gången innan jag skulle uppdatera programtråden. Tydligen inte ok ändå Provar fem minuter nästa gång. Citera
kydyl Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag förstår ju inte varför autobannen inte helt enkelt blir avaktiverad om man har tillräckligt många poster. Tex 3-400 borde räcka gott och väl. Har man inte spammat innan dess så lär man inte börja spamma satan efter den gränsen heller. Citera
Nusseman Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag väntade ändå två minuter den här gången innan jag skulle uppdatera programtråden. Tydligen inte ok ändå Provar fem minuter nästa gång. spelar nog ingen roll hur länge du väntar. Det får inte vara mer än tio länkar i samma inlägg. Dela upp det på fler inlägg istället, eller ta kontakt med QoS och tvinga honom att förfina autobannen lite Citera
Stahl Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Dela upp det på fler inlägg istället, eller ta kontakt med QoS och tvinga honom att förfina autobannen lite Det sista låter bra Citera
QoS Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Det är på gång, man i posta bilder som inte räknas som länkar numer. Det går framåt! - QoS Citera
QoS Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Tweak is klar! Dom magiska gränserna för att bli bannad är; > 15 rena länkar OCH < 10 postningar ELLER > senaste 250 medlemmarna Borde göra att dom grövsta felbanningarna försvinner samtidigt som spamrobotarna som postar länkar som idioter stoppas. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts