Gå till innehåll

NLT - AQ blir TP med överaggressiv image


bismarc

Recommended Posts

Nvanexel: raises to $15 -----------> Bra starthand standardraise

Uhm.. nej..

 

Alldeles för lite

 

Du bettar som en vek fisk hela vägen. Och rivern är självklar syn

 

Kan ngn läsa hela texten innan man kommenterar. Jag har förklarat tankarna bakom mitt spel fram till river 100ggr nu. Jag vet om mitt donkey kong spel på turn o tama raise preflop

 

Jag tror inte du läste mina kommentarer om varför jag betar som jag gör. Första betet för att få att han dra till eventuell flush. Andra betet på turn är ju för att visa svaghet för att slå om, men det jag gör är ju att jag inte fullföljer min plan, jag försöker trappa en aggressiv motspelare plus att jag har en egen aggressiv tableimage. Problemet är ju att jag inte uttnyttjar det o slår om turn som tänkt, det är det som är "donkspelet" i handen. Jag fick han dit jag ville då jag läste han rätt men sedan fullföljer jag inte min plan vilket är idiotiskt som redan flera påpekat så det behöver inte nämnas igen tack....

 

Jag förstår inte varför synen är given. Finns ju 2 teorier, den ena som Brut la fram o den andra som Asia la fram

 

Jag är fortfarande kluven vilket som är rätt beslut. Det är främst det beslutet jag är intresserad av o vill ha intelligenta tankar om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...