ESeaYour Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nvanexel: raises to $15 -----------> Bra starthand standardraise Uhm.. nej.. Alldeles för lite Du bettar som en vek fisk hela vägen. Och rivern är självklar syn Citera
FiSherman63 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Och rivern är självklar syn Självklar? En motivering till det vore intressant. Citera
bismarc Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nvanexel: raises to $15 -----------> Bra starthand standardraise Uhm.. nej.. Alldeles för lite Du bettar som en vek fisk hela vägen. Och rivern är självklar syn Kan ngn läsa hela texten innan man kommenterar. Jag har förklarat tankarna bakom mitt spel fram till river 100ggr nu. Jag vet om mitt donkey kong spel på turn o tama raise preflop Jag tror inte du läste mina kommentarer om varför jag betar som jag gör. Första betet för att få att han dra till eventuell flush. Andra betet på turn är ju för att visa svaghet för att slå om, men det jag gör är ju att jag inte fullföljer min plan, jag försöker trappa en aggressiv motspelare plus att jag har en egen aggressiv tableimage. Problemet är ju att jag inte uttnyttjar det o slår om turn som tänkt, det är det som är "donkspelet" i handen. Jag fick han dit jag ville då jag läste han rätt men sedan fullföljer jag inte min plan vilket är idiotiskt som redan flera påpekat så det behöver inte nämnas igen tack.... Jag förstår inte varför synen är given. Finns ju 2 teorier, den ena som Brut la fram o den andra som Asia la fram Jag är fortfarande kluven vilket som är rätt beslut. Det är främst det beslutet jag är intresserad av o vill ha intelligenta tankar om det. Citera
Barf Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 du är en fisk ... ansök om ett vanligt jobb din sopa! Citera
Recommended Posts