Måns Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Hej. Försöker hjälpa min farbror som vill spara ner lite videos från svt:s öppna arkiv. Är det möjligt att spara ner dessa streamade filer till sin egen dator? Som exempel har jag denna fil länk till qbrick.com som jag kan öppna i exempelvis winamp, går den att spara med hjälp av winamp och hur gör jag då? Hittar inget i winamps onlinemanual. tack på förhand Måns Citera
drc Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Tja ! jag skrev en liten guiden en gång för länge senhur man kunde spare ner en streamad film med hjälp av en programvara. kanske finns lättare sätt men du kan ju alltid testa. se: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8253&postdays=0&postorder=asc&start=15 Citera
Clemens Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Kapar tråden lite. <off topic> Såg en grym musik-dvd igår. Undrar om det finns något smidigt program som hjälper mig att "rippa ut" en speciell låt och spara den som datafil på burken? Har dvd-spelare i burken givetvis men hur rippar man? </off topic> Citera
Måns Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Tackar för infon drc, jag lyckades hitta ett annat program som gjorde det jag ville (WM recorder) Lite krångligt program och som inte är gratis heller om man vill spara ner längre filmer, men det verkade finnas en del andra program som gjorde samma sak som var billigare. länk till all-streaming-media.com Citera
Måns Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Tackar för infon drc, jag lyckades hitta ett annat program som gjorde det jag ville (WM recorder) Lite krångligt program och som inte är gratis heller om man vill spara ner längre filmer, men det verkade finnas en del andra program som gjorde samma sak som var billigare. länk till all-streaming-media.com Citera
AbuseYourDNA Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Spara streamad radio då? Screamer radio Citera
Billgren Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Tja ! jag skrev en liten guiden en gång för länge senhur man kunde spare ner en streamad film med hjälp av en programvara. kanske finns lättare sätt men du kan ju alltid testa. se: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8253&postdays=0&postorder=asc&start=15 The requested URL /nettransport/downloads/NT2Setup_multi.exe was not found on this server. Länk fungerar ej. Citera
SaInT Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Jodå. Tryck på länken, försök inte copy-pasta eftersom adressen är kapad. Citera
Recommended Posts