Gå till innehåll

Party klienten tar all CPU kraft


Mattzon

Recommended Posts

Har fått problem när jag har party klienten öppen. Den tar 97% av all CPU kraft på datorn. Detta har kommit dom senaste veckorna.

 

Någon som har upplevt samma sak som mig eller har en lösning på problemet??

 

Har en AMD 3000+ och 1024 ram så datorn borde klara av det kan man tycka. Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering av bordslistan i lobbyn verkar lasta ner datorn rejält nu för tiden, oavset om man har detta fönster minimerat.

 

Har jag toppnivån för MTT vald och ofiltrerad så fryser muspekaren flera ggr per minut vilket gör det omöjligt att spela eftersom man hela tiden gör en massa felklickningar. Spelar jag MTT så ser jag därför till att snarast efter att anmälan välja att lista t.ex. 100/200 FL CG istället så blir det genast bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar!

 

Det konstiga är att PartyGaming.exe ökar i minnesanvändning hela tiden även om jag inte öppnar några borde eller gör något med klienten.

 

I början kräver den cirka 14k kB för att öka stadigt till 40k kB

 

Kan det vara så att klienten loggar någonting som den sparar på RAM minnet i datorn tills klienten stängs ner???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...