The Grand Bark Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Svenske hobbyspelaren fick respekt i VM Har man suttit vid samma bord som tre världsmästare så räds man inte mycket i pokervärlden. Som Jens Lusua, 36 år, från Nacka. – Jag bluffade Ted Forrest rejält, berättar han. Länk Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 killen borde ju nästan få ett pris för insatsen mot Ted, bjuda på middag kanske? vad säger ni Hoppas han vinner WSOP nu Citera
Che Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 min röst om årets artikel är ju säkrad Citera
MajkTheBike Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 lyckas man med en sån bluff så är det fribiljett till finalbordet. Undra om journalisterna har sett Rounders där Mike McD bluffar Jonny Chan.... Citera
thestonk Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vilken grym grej, all respekt till snubben! Värt minst två nobelpris. Citera
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vilken grym grej, all respekt till snubben! Värt minst två nobelpris. N1! MVH //KF Citera
The Grand Bark Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag förstår inte varför alla trådar jag startar är så fulla av drypande sarkasmer. Citera
thestonk Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Kanske beror det på tonåringars villighet att bokstavstolka kvällspressen? (Här gör jag antagandet att det inte har med hjärnkapacitet och självdistans att göra) Jag förstår inte varför alla trådar jag startar är så fulla av drypande sarkasmer. Citera
variance_beta Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 "Im gonna make a good lay down" och sedan visar han upp 8-8. Säger han så för att det då blir oemotståndligt för tomten att visa upp en bluff? Citera
thestonk Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Det är helt korrekt uppfattat - och det är en del av det roliga. Eftersom det var ett avslappnat och vänligt bord så blev det mycket sådant åt alla håll, vilket kanske är svårt att förstå för de personer som tar detta på lite för stort allvar (det satt EN person under 30 vid bordet). Och kallade de varandra för tomtar? Nej, betydligt mognare än så var de. "Im gonna make a good lay down" och sedan visar han upp 8-8. Säger han så för att det då blir oemotståndligt för tomten att visa upp en bluff? Citera
variance_beta Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Ah.. sorry.. jag levde mig in i Forrests situation och antog att han ser de flesta lite oerfarna spelare som "tomtar". Jag vet inget om dig, så att kalla dig tomte hade varit lite för magstarkt.. även för mig. Lycka till i WSOP. Citera
Recommended Posts