Gå till innehåll

SAJT: Ahoypoker.com


joeki

Recommended Posts

Ahoypoker är en sida i B2B-nätverket. Gjort signupbonusen som var €140 för 1200 VIPs. Hemsidan var nere rätt mycket, men behövde max vänta några minuter oftast för att den skulla vara uppe igen.

 

Nu har sidan varit nere i 3 dagar och support-mailen fungerar inte. Mailet studsar tillbaka. Jag tror det är dags att börja oroa sig. Har rätt mycket pengar inne på kontot och det är oerhört frustrerande att inte komma åt dom.

 

Något tips på vad jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahoypoker är en sida i B2B-nätverket. Gjort signupbonusen som var €140 för 1200 VIPs. Hemsidan var nere rätt mycket, men behövde max vänta några minuter oftast för att den skulla vara uppe igen.

 

Nu har sidan varit nere i 3 dagar och support-mailen fungerar inte. Mailet studsar tillbaka. Jag tror det är dags att börja oroa sig. Har rätt mycket pengar inne på kontot och det är oerhört frustrerande att inte komma åt dom.

 

Något tips på vad jag kan göra?

Du behöver knappast oroa dig över pengarna. De skins som finns (nästan alla iaf.) använder nätverkets betalningssystem, skinner har inte kontroll över pengarna.

Som grädde på moset har inte ens B2B/24h heller kontroll över pengarna. Dom förvaras nämligen i ett "klientmedelskonto" på deras bank (minns inte om det var SEB eller Nordea). Detta göra att alla pokerspelares pengar är garanterade. Även om hela nätverket skulle konkursa har man separationsrätt i en ev. konkurs.

Mejla b2b/24h direkt då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...