Gå till innehåll

Finns 6-manna SnG på Empire?


Tottyville

Recommended Posts

Hittar verkligen ingen 6manna SNG på Empire, oavsett nivå. Låter sjuk? Klart dom har 6manna? Eller?

 

Hittar tonvis med 10manna, och även 8manna för 7cardstud. Men ingen THNL 6manna SNG.

 

Snälla berätta hur fn jag hittar det, eller upplys mig om att stora Empire faktiskt inte har 6manna...

 

En följdfråga. Är Empire i partys nätverk?

 

Mvh :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen Empire eller ni på forumet...lol.

 

I den menyn där du hittar borden finns det en gul rad högst upp tryck på den och följ i de önskemål du har. Tryck bara på den i

gen om du vill ta bort den.

För att uppdatera får man ta bort ett av alternativen man valt och fylla i det igen så kommer nyare bord upp.

 

Jag hittar menyn med borden (dum dummare varning på det svaret, kanske på hela tråden men jag e deathserious.) men det finns Ingen gul rad högst upp!

 

Min polare var inne och kollade för jag undrade vad fan det var frågan om, han hittade inget heller, wtf!? Ja, det var på en annan dator än min egen.

 

Någon som kan hjälpa en retarded fuck! Asdf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big fucking tilt på gång, letat så hjärnhalvorna fått blåmärken av allt tänkande.

 

Hur som helst jävligt konstigt att dom inte har 6manna!

 

Well kommer ITM lika många gånger i 10manna nu som i 6manna. Lol. Vart tvungen att spela det istället så nu spelar jag det lika bra :P

 

Thx Lupus, du räddade min kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...