maxfloodh Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 bland undrar man om online poker är riggat .. satt idag på sportingbet och är BB jag har KK smallblind har QQ han efter mej har AA Flop J29 a´lla går all in Turn J river A undrar hur ofta sånt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Lägg av, klart det händer live också.. men inte lika ofta eftersom man inte spelar så många händer live... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pulser Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Igår på svenska spel. 3 gånger mötte mina KK slowspeland AA, en där en annan spelare foldar QQ. En gång busta jag AA med mina KK. Mina AA förlora mot 77 med stegdrag på flopen. 2 ggr fick jag split pot på stora poter. Båda hade samma kort. Svenska Spel riggat? Knappas Sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 3överpar på samma bräde är väl inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Hmm, man kanske skulle bli moderator ändå så man kunde toklåsa sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Grattis du har just startat den 10000:e tråden som handlar om detta!!! Hur kan ni inte tröttna på att starta sådana här trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Men seriöst, har man funderingar om riggad poker så bör man skriva om dem i tråden som handlar om riggad poker. Och även där bör diskussionen hållas vettig (som t.ex. Elvis77 lyckas med (nåja )), och skit som detta instaraderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErikJ Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 När jag hade AA i 4 vägs allin mot AA KK och KK börja jag få mina funderingar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 När jag hade AA i 4 vägs allin mot AA KK och KK börja jag få mina funderingar Jag har också mina funderingar, men det beror på att jag bara förlorar just nu. Det är säkert riggens fel. Inte kan jag vara en dålig spelare inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gislo Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2006 Och vad var det som var så lustigt? SÄTT BÄTTRE TOPIC SNÄLLA! Kan inte alla bara PMa folk och berätta om sin dag på några a4a när de skapar sånt här sk-it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts