Vaniljkysss Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Hejsan! Efter att i ett halvårs tid spelat med min sambos pengar tänkte jag att det var dags att vinna lite till mig sj. Eftersom det är trist att bara vinna ihop pengar till andra Bor som sagt med sambo Stoffe83 och våra små bejbs Lexie och Kiara (Katt-tjejer)... Kan ju börja mes att säga att jag tycker att jag börjar bli ganska ok på poker nu. i början var det ju mest all in på allt man kan tänka sig. Förlora så in i helvete och blev galen. Men efter ett halvår kan jag nog säga att jag faktiskt är ganska imponerad av mig sj. Vunnit en och annan turre [som visserligen kanske inte gett så mycket] men också kommit 4 och 5:a senaste veckan och iaf vunnit en 800 kr på det! *mkt stolt* Turneringar är nog min starka sida. CG och SnG är jag ingen höjdare på kanskem trots att jag vunnit en och annan hundring på det med. Hursomhelst så öppnade jag ett eget konto på SS och satte in en hundring. Nu ska vinnas ihop till Mazda 626 är det bestämt. Kanske inte världens finaste bil, men iaf något att sträva efter. Så jag hoppas på en 10.000 kr innan Sept. [Förhoppningsvid med lite hjälp av älsklingen min] Nej nu ska jag konsentrera mig på turren. Kör X-snabbisen och hoppas på mega vinst. Skriv gärna något kul och hjälp mig med det svåra!!! // Madde ps. Eftersom alla skriver detta så får jag haka på; Bankrulle: 130 kr (30 kr + efter CG) Citera
Vaniljkysss Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Hmm.. ok, åkte på plats 74 av 390 nånting med 77 vs KJ och K kom på rivern.. men vad hade jag att vänta hehe.. Aja lirar en SnG och så får man ta och sova sen! Citera
kfluffie Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Lycka Till! Alltid kul med lite fler Chicks som spelar! MVH //KF Citera
demimonde Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Lycka till! Har spelat lite ibland mot din pojke o även hejat lite på honom i hans dagbok... Vad har du för alias på SvS på? Citera
Betterman Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Lycka till nu Älskling! Get a room! Jaha, ni hade det redan. Lycka till då! Citera
eurythmech Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Är det bara jag som plågas av bilder av två personer som dirty talkar på östgötska? Citera
Vaniljkysss Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Wee Dagen började fan så dåligt, förlorade nästan allt och hade bara 17 :- kvar efter ett inköp till en SnG på 20+2 :- Som tur var kom jag tvåa och vann 60 kr. Efter det körde jag en turre med inköp 20+2 :- (Kom på åttonde plats av 192 vilket gav runt 170 kr. ) Vart ganska glad trots att jag inte vann... Nu sitter jag på X-snabbis turren som vanligt och hoppas på vinst. Bankrulle innan: 194,93 (efter inköp) Bankrulle efter: 194,93 hehe (no money som man säger) TACK för alla lyckönskningar, sen ska tillägas att jag inte är ÖSTGÖTTE, utan jag är en helt underbar och fantastisk NOLLÅTTA!!! Citera
Vaniljkysss Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Gomorron! Jahapp, ännu en morgon i Norrkan! Tänkte kolla om man kunde vinna ngt på SnG idag. Så jag provar att köra en 30+3 kr Kom 2:a så det gav iaf 90 kr - inköp Bankrulle: 251,93 Det gick ju ganska så bra iaf Så jag kör en till på kul! MAZDA MAZDA MAZDA här ska vinnas ihop till MAZDA Citera
Vaniljkysss Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Nehepp nåt ITM blev det la inte på den där SnG´n ... Men tänkte att jag skulle försöka mig på CG.. Nån gång måste jag ju plussa?? Rulle innan CG: 218 kr Citera
eurythmech Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 TACK för alla lyckönskningar, sen ska tillägas att jag inte är ÖSTGÖTTE, utan jag är en helt underbar och fantastisk NOLLÅTTA!!! Skönt Lycka till. Citera
Vaniljkysss Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vilken korthaj man är va!!! Spelat CG en halvtimme nu och det gick ju faktiskt riktigt bra. Plussade 132,66 kr Så nu e jag rätt så glad kan jag säga. Kanske inte är någon vinst att skryta med, men för mig som typ aldrig plussat på CG är det enormt. Nu måste jag lägga mig ner och vila ett tag. Sjukt trött! Sen blir det 16,00 turren som vanligt! Tackar ännu en gång för alla "Lycka till!" Bankrulle innan: 218 kr Bankrulle efter: 350,66 kr Citera
ziddax Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är det bara jag som plågas av bilder av två personer som dirty talkar på östgötska? Nej, det är det inte. Fast folk som säger weewaise är nästan lite gulligt. Citera
Vaniljkysss Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Vilken korthaj man är va!!! Spelat CG en halvtimme nu och det gick ju faktiskt riktigt bra. Plussade 132,66 kr Så nu e jag rätt så glad kan jag säga. Kanske inte är någon vinst att skryta med, men för mig som typ aldrig plussat på CG är det enormt. Nu måste jag lägga mig ner och vila ett tag. Sjukt trött! Sen blir det 16,00 turren som vanligt! Tackar ännu en gång för alla "Lycka till!" Bankrulle innan: 218 kr Bankrulle efter: 350,66 kr Blev ingen turre kl 16,00 för mig, pga att jag sov fram till för någon timme sen. Nu ska man köra lite CG igen! Citera
Vaniljkysss Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 *Arg* Tror folk har blivit helt galna! Vaknade nyss av att sambon svåger ringde som en jävla crazy man på dörren i över 10 min! Nu var det så att han skulle hämta vår kamera och köra till min älsklings jobb för att vår fina bil blivit påbackad! *Grrrr* Billigt ocg bra när den e kamellont lackad! Njaa! Jahapp, gick som in i helvete igår... fel asså! Gick skit bra på CG tills jag träffade AA och en annan mupp 10 10. Efter flopp som var 2 Q 4 gick jag all in med 113:- och han synar! Och guess what, på rivern kommer en... *trummor* TIA!!! Hur är det möjligt??? Så det blev 100 minus på kvällen och jag hamnade återigen på 250 :- Aja blev iaf 32 kr plus igår Nu jävlar säger jag bara, SnG nu kommer jag! Behövs lite så jag kan vinna storkovan sen! Citera
Myssion Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Bara att bryta ihop och komma igen. Citera
The Grand Bark Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Om du backar en hunka är det väl bara att pruta lite på japanen? Citera
Vaniljkysss Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Aj Aj Aj! Ont i huvet... vart lite sjuk nu i nåra dagar! Och det visar sig ganska tydligt på mitt spelande! Är nere på 211 nu! Ingen aning om vad som händer, men antar att det ska vara så ibland! Satte mig på en liten SnG nu så får vi se vad som händer. Kommer jag till ITM blir det iaf X-snabbisen vid 01! Vet ju att jag kan komma långt fan på den, gjort det många gånger förr och ja tom till ITM! Koncentration krävs! Gonatt alla goa gubbar (och tjejer) Citera
danielfroberg Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Varför lira Snabbisar? Live fast Die y... ? Hoppas att det går bra i din karriär och att Mazzzdan kommer så småningom. DANIEL Citera
Recommended Posts