LOlloN Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Någon som vet hur det går för dessa? Hur åkte Ken ut? Citera
Swalling Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Någon som vet hur det går för dessa? Hur åkte Ken ut? Ken åkte ut under dag 1, vi får se i hans krönika vilken apa eller norman det var som drog ut honom Citera
Swalling Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Men skriv det gärna här istället. Citera
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Någon som vet hur det går för dessa? Hur åkte Ken ut? Ken åkte ut under dag 1, vi får se i hans krönika vilken apa eller norman det var som drog ut honom Läs om hans PLTH-turnering: http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=4151&menuid=7&parentid=5181 Ganska rolig. Han skriver på ett "intressant" sätt! =) vilket gynnar de bättre spelarna. Och till den skaran hör jag jag blir knäckt av den här tomteinvasionen som tror att de kan spela poker MVH //KF Citera
Swalling Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 "Jag kan ärligt säga att jag spelade perfekt i hela turneringen." Vem är förvånad? Citera
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Ken "Jag kan ärligt säga att jag spelade perfekt i hela turneringen." Vem är förvånad? Ken! =) MVH //KF Citera
Recommended Posts