booring Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte höra med er som försörjer er på heads up, nån borde det väl finnas. Hur gör man för att orka sitta och lira det i flera timmar? Jag plussar rakt ut på mina HU-sngs men har verkligen inte tålamodet att endast spela det. Spelar i princip ingen roll om jag vinner 10raka, tycker ändå det är sjukt tråkigt. Sen finns det ju såklart inget värre än att ha lirat (och haft tråkigt) i timmar och ligger back. Undrar om ni som lyckas tycker detsamma eller snarare ser det som ett tråkigt jobb? Citera
kfluffie Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte höra med er som försörjer er på heads up, nån borde det väl finnas. Hur gör man för att orka sitta och lira det i flera timmar? Jag plussar rakt ut på mina HU-sngs men har verkligen inte tålamodet att endast spela det. Spelar i princip ingen roll om jag vinner 10raka, tycker ändå det är sjukt tråkigt. Sen finns det ju såklart inget värre än att ha lirat (och haft tråkigt) i timmar och ligger back. Undrar om ni som lyckas tycker detsamma eller snarare ser det som ett tråkigt jobb? Om du tycker det är tråkigt varför inte byta Spel och/eller Spelform? (PLO,7CD - FR, SH etc.) MVH //KF Citera
Recommended Posts